Javascript filer i FP
Fra : Martin Ploug

Dato : 03-11-04 14:50

Hej

Er det ikke muligt at åbne .js filer i visningsvinduet / editoren
i Frontpage 2000 / 2002 ?

Når jeg åbner en .js fil åbner den i notesblok, men det vil da være
bedre, hvis den bare åbnede i editoren ligesom HTML filer.
Er der en indstilling man kan slå til?

På forhånd tak.

Venlig hilsen

Martin

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-11-04 16:43

Martin Ploug skrev:

>Når jeg åbner en .js fil åbner den i notesblok, men det vil da være
>bedre, hvis den bare åbnede i editoren ligesom HTML filer.
>Er der en indstilling man kan slå til?

Indstillinger eller kontrolpanel (afhængig af windowsversion) =>
mappeindstillinger => find *.js => rediger => Åbn og brug
gennemse til at finde FP og sæt den til at åbne jsfiler.
(Det er vidst nok en smule anderledes i XP, husker ikke hvordan)
--
Knud

Fra : Martin Ploug

Dato : 03-11-04 18:50

Når jeg i Windows 2000 går i kontrolpanel er der et hovedmenupunkt, der
hedder
"Tools > Folder Options" - er det der jeg skal ind?

- Martin

Fra : HPF

Dato : 04-11-04 14:59

"Martin Ploug" skrev
> Folder Options" - er det der jeg skal ind?

I 2000 er det Kontrolpanel>mappeindstillinger>fanebladet filtyper> find .js

Fra : Martin Ploug

Dato : 04-11-04 17:39

Hej

Ok, mange tak for jeres svar, de virker!

Jeg har nu fået vist, at man også kan lave indstillingen
i Frontpage ved: Funktioner > Indstillinger > Redigeringsprogrammer

Hilsen Martin