Fejl på hjemmeside
Fra : Claus Holm

Dato : 03-11-04 13:10

Jeg har lavet en hjemmeside www.sitecenter.dk/marleneholm via mit
bredbåndsabonnement hos TDC.

Når jeg arbejder på den, får jeg ofte en melding i linien nederst til
venstre: ”Udført, men med fejl på siden”

Jeg får ofte også følgende fejlmelding: ”Der opstod fejl på siden”
når jeg har redigeret mine sider. Så kan jeg ikke gemme ændringerne
eller i det hele taget bevæge mig væk fra siden. Det er efterhånden
meget irriterende. Med lidt held virker det efter 4-5 forsøg med at
opdatere siden, eller gå væk fra den og tilbage igen, eller ved at
højreklikke og vælge Automatisk valg af tegnsæt.

Jeg formoder, at fejlen må ligge i min browser (nyeste Explorer), men
har I et godt tip ?

mvh
Claus Holm

Fra : Marten Ølgaard

Dato : 03-11-04 15:08

Det er nok ikke et problem til denne her nyhedsgruppe. Det lyder mere som om
du skal snakke med TDC eller hvem der nu har lavet løsningen.

/Marten