PCI-Express til Socket A ?
Fra : sharky

Dato : 03-11-04 15:38

Kommer der bundkort med PCI-Express til Socket A ?

Fra : Zulu

Dato : 03-11-04 17:57

"sharky" <x_sharky@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kommer der bundkort med PCI-Express til Socket A ?

Nix, der kommer nok i det hele taget ikke flere bundkort til socket A.

Zulu

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 03-11-04 18:33

> Nix, der kommer nok i det hele taget ikke flere bundkort til socket A.

Er jeg helt afmarcheret eller understøtter Nforce 4 ikke socket A

mvh
TK

Fra : Zulu

Dato : 03-11-04 18:39

"Thomas Kristiansen" <thomas.bk-spam-@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Er jeg helt afmarcheret eller understøtter Nforce 4 ikke socket A

Du er helt afmarcheret...

NForce4 findes kun til socket 939 (Athlon64)

Zulu

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 03-11-04 19:18

> NForce4 findes kun til socket 939 (Athlon64)

Ja og så socket 754 til Sempron. Det var der jeg gik galt, da jeg troede at
Sempron er socket A. Men det er jo kun de første/langsomste modeller der er
socket A.

mvh
TK

Fra : Zulu

Dato : 03-11-04 19:35

> [...]
> at
> Sempron er socket A. Men det er jo kun de første/langsomste modeller der

Jeg har nu ikke hørt om NForce4 med socket 754!?

Hvad mener du med den sidste linie om de første/ langsomste?

Zulu

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 03-11-04 20:15

Zulu <zulu@> skrev 2004-11-03:

> Hvad mener du med den sidste linie om de første/ langsomste?

Der menes nok at de mindre sempron modeller er socket a mens
de større ikke er.

> Zulu

Thomas S. Iversen | email: zensonic@diku.dk
Student at Department of Computer Science. | phone: +45 35282360
University of Copenhagen, DIKU. | shoesize: 45

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 03-11-04 20:22

> Der menes nok at de mindre sempron modeller er socket a mens
> de større ikke er.

jeps,

Socket 754
http://www.viperlair.com/articles/techreport/chipsets/nf4/index.shtml