test program
Fra : Kai L J Rasmussen

Dato : 03-11-04 08:32

Jeg har haft en del problemer med at PC er gådet kold ... ikke noget med blå
skærm eller sådan noget .... man kunne bare ikke noget. Nogle gang kunne man
end ikke reset den men måtte slukke på den håre måde

det er en PC med ECS K7SEM og en XP2000+

Men nu har jeg opgradet BIOS og det ser umiddelbar ud til at hjælpe.

Men min plan er at den skal være FTP server (Via Novel) så den skulle jo
gerne køre nu. Så er der et test program jeg kunne sætet igang mens jeg er i
skole og så kunnen den få nogle kø der og dermed kunne jeg være remlig
sikker på det køre
Det skal jo helst være FreeWare men en demo kan også gøre det

Lige nu ligger der WIN98SE på den

Andre forslag ???

på forhånd tak

--