Umuligt at maile for meget
Fra : Bo Warming

Dato : 22-10-04 21:07

Umuligt at maile for meget

Modkraft er forståelig stolte af at dommeren -

omend han erkendte, at jeg ikke er antisemit - ikke ville straffe Modkraft
for at kalde mig dette æreskrænkende skældsord,

Modkraft har idag skrevet mange usandheder for at forbedre deres historie.

Jeg mailede dem derfor min gennemgang af modstrid mellem deres
nyhedsnotits og dommens indhold, og de svarer mig, at der ikke er

"""plads på deres server"""
så de må censurere - og måske når engang den "samlede redaktion" har taget
stilling til, om man undtagelsesvis vil optage noget fra en "
højre-extremist", så vil de måske bringe mit korte faktuelle indlæg.

Af indlysende grunde har de juridisk ret til sådant mundkurv-tiltag.

De ejer serveren.

Men hvorfor lyver de, at mængden af serverplads har betydning?

Hverken hjemmesiden eller serveren løber tør for plads -

- selv hvis alle til højre for Enhedslisten sendte en kronik dagligt
og de bragte det hele.

Tekst fylder jo næsten intet.

Samme falske afvisningsgrund opleves ofte på usenet, hvor det hævdes, at "
der er begrænset båndbredde" hvilket for ti år siden med langsomme modemmer
var et problem, når der skulle downloades over en telefonkobberledning.

Efter hurtige modems og fast opkomling kom på banen, er der intet
båndbredde-problem.

Også i privat mail mellem venner eller i diskussionsgrupper gælder,
at elektronikken tilbyder plads til alt, og med de rette søgemekanismer
betyder 99% støj ikke stort tidsforbrug med at finde det , man er ude
efter.

Old school hånere mener de har noget på mig, når de skriver "BW sendte fem
indlæg på én eftermiddag" som om det var en asocial perversion i stil med at
overdøve alle på bodegaen mod sine egne monologer.

Elektronisk kan alle tale i munden på alle - problemfrit.

At få titusind mails i sin inbox bør man se som et gode, hvis man er en
moderne diagonallæsende net-bruger, der som en avislæser skimmer hen over
overskrifterne, og springer over det mindst interessante - og får bedre
kvalitet at åbne end "dengang man handlede i nærbutikken, der kun havde en
slags af hver type vare"!.

Når folk taler om pladsproblemer, uden at det handler om en papir-avis, er
de løgnere og gør sig kostbare på censuragtig vis.

Selvstændige mennesker takker for stort gratis udvalg og ved, at når de selv
zapper rundt efter, hvad de er i humør til, får de altid bedre læsestof, end
når det overlades til en redaktør.

Det er forståeligt, at en redaktør vil præge sidernes indhold, og ikke
bringe en masse af modpartens propagandabudskaber på forsiden. Men mit
indlæg til Modkraft var fejlretning, og hvis de er stolte af deres nyhed,
som jeg modsiger, burde de kun være glade for, at den sættes i perspektiv af
mine kommenterende og ikke propaganderende budskaber.

Visse redaktører ville bringe indlægget på en lidet læst side og
allernederst og i få dage, og det er nok, hvad de gør - når sagen er
forældet.

At der ikke er plads, er en indlysende usandhed..

"Jeg afskyr hvad du mener, men jeg vil slås for din ret til at trykke det"
skrev Voltaire

Fra : kjaer

Dato : 22-10-04 22:37

> [...]
Modkraft
> for at kalde mig dette æreskrænkende skældsord,

Hvad er modkraft?

Fra : Frederik Thorup

Dato : 22-10-04 21:41

kjaer wrote:

> Hvad er modkraft?

www.modkraft.dk = unge mennesker på venstrefløjen med for meget fritid.

FUT dk.politik

Frederik

Fra : Bo Warming

Dato : 23-10-04 16:44

"kjaer" <villykn@greennet.gl> skrev i en meddelelse

> Modkraft
> >
> Hvad er modkraft?

En autonom/Enhedsliste hjemmeside

Fra : Jok

Dato : 23-10-04 22:54

> blah

Bo, hvordan får du egentlig alle de poser til dine eksperimenter? Det skulle
vel ikke være din kone
som har for vane at pakke hver enkelt vare ind i poser når hun er ude at
handle, samt at du måske ret ofte får nøgleben til aftensmad, nok i
weekenderne?

Fra : Johnny Andersen

Dato : 22-10-04 22:23

> Umuligt at maile for meget

Rigtigt. Men det er muligt, at skrive for mange intetsigende indlæg i de
forkerte grupper....

/Johnny

Fra : Kim Olsen

Dato : 22-10-04 22:58

> Modkraft er forståelig stolte af at dommeren -
klip >
> [...]
>
> Hverken hjemmesiden eller serveren løber tør for plads -
>
> - selv hvis alle til højre for Enhedslisten sendte en kronik

I en artikel om retsagen står blandt andet:

"Under retssagen erkendte Bo Warming, at han betragter sig selv som såkaldt
historierevisionist, der både benægter, at jøder er blevet gasset i de
nazistiske koncentrationslejre og at der overhovedet skulle havde fundet en
bevidst, omfattende og systematisk jødeudryddelse sted."

Med mindre det er løgn, så virker modkrafts ytringer som småting.

Man skal ikke kaste med sten.......

Hilsen
Kim

Fra : Lasse R

Dato : 23-10-04 15:58

Lidt off topic, men hvad faen?

Jeg er nybygger og har set en del på tv om pilotprojekter med
halmballehytter, lerhuse og andre økologiske byggemetoder.

Så var det jeg fik ideen: Skid et hus! Ideen slog mig som et lyn, da jeg så
en udsendelse om, hvordan man i Afrika altid har bygget huse af kokasser i
greneflet. Man fletter først nogle støttevægge af grene og lign (dette har
jeg allerede gjort) og kaster lort på dem, så det rigtig kittes ind mellem
grenene. Når det så tørrer, hærder afføringen og bliver hård som cement!

Der skal rigtig meget lort til, så I er alle velkommen til at kikke forbi og
skide på mit hus! Lige nu er det vigtigst at få taget færdigt, så jeg har
indrettet et par siddepladser (stole med hul i sædet) på tagspærrene som I
kan bruge.

Mvh

Lasse

Fra : kjaer

Dato : 23-10-04 18:58

"Lasse R" <asd@das.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> indrettet et par siddepladser (stole med hul i sædet) på tagspærrene som I

Vi vil da skide på dit hus!

Fra : Bondemand

Dato : 24-10-04 10:57

> Vi vil da skide på dit hus!

Egentligt så tror jeg også at det bliver noget lort.

Fra : Jens Olsen

Dato : 23-10-04 21:55

"Lasse R" <asd@das.dk> wrote in message news:<417a716e$0$315$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> grenene. Når det så tørrer, hærder afføringen og bliver hård som cement!

Viste udsendelsen også hvad der skete i regnvejr !!!!!!

J.O.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-10-04 01:44

"Jens Olsen" <jenspolsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Lasse R" <asd@das.dk> wrote in message

> Viste udsendelsen også hvad der skete i regnvejr !!!!!!

Som ulandsberejst kan jeg oplyse at lort som byggemateriale handler om
drøvtyggerlort der er mere fiberrig end menneskelort, og det benyttes til
_lodrette_ vægge hvor stråtag hænger ud, så når det regner, bliver det
solbrændte, hærdede lort ikke eroderet væk i væsentlig omfang. Det bruges
aldrig til tage
Jeg har prøvet at spise fiberrigt og soltørre og det filtagtige, tørrede
menneskelort kan nok tåle en del regn, men er ikke helt lugtfrit

Menneskelort er så næringsrig at det er som at sætte slik frem - fluelarver
og rotter mm vil lave huller. På Grønland spiser slædehundene sjældent
hinandens lort, for de fodres nødtørftigt, men lorte fra danske overfodrede
familiehunde er lækkerbisken for de altid sulte grønlandske hunde.

Der er flere rotter i Københavns kloakker end mennesker over dem - og de
lever af at vor fordøjelseskanal aldrig har spist op.

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 24-10-04 11:50

Lasse R skrev:
> Jeg er nybygger og har set en del på tv om pilotprojekter med
> halmballehytter, lerhuse og andre økologiske byggemetoder.

Hvis du har set tv om "Cob/weller-teknikken"; tror du så ikke den
er bedre? Det andet er vist noget l**t, og så lugter det nok også

Her er et link med forskellige lerbyggeteknikker:
<
http://www.dr.dk/friland/undersider/abc/ny_sektion/lerbyg/lerbyg_set.htx

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 24-10-04 12:55

Lasse R wrote:

-SNIP-

> [...]
> indrettet et par siddepladser (stole med hul i sædet) på tagspærrene som I

Hvis du kan få Bo Warming til at kigge forbi og hjælpe lidt, kan du lave
huset færdigt på kun den halve tid!!!

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : martin

Dato : 25-10-04 07:41

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> wrote in message
> Lasse R wrote:
>
> -SNIP-

> Hvis du kan få Bo Warming til at kigge forbi og hjælpe lidt, kan du lave
> [...]

Ha !

Ja... Bo Warming lukker så meget lort ud, at man kan bygge en hel flyhangar
på bare 14 dage.

Martin.