Horn i P3
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 26-09-04 13:21

Jeg oplever noget underligt med min bilradio som er indstillet på P3.

Ofte kommer der en lyd, der minder om et bilhorn, gerne 2-4 dyt.

Første gang jeg oplevede det, var engang jeg kørte over for gult, men jeg
synes ikke at kunne forbinde det med efterfølgende med dette. Det ville
ellers være et cool signal.

Jeg har nu hørt det en fem gange på et par måneder.

Jeg har også overvejet om jeg bare er tosset, men har hurtigt tilbagevist
den teori

Andre der har oplevet samme?

Jesper

Fra : Holst

Dato : 26-09-04 13:33

Jesper Nielsen wrote:

> [...]
>
> Jeg har nu hørt det en fem gange på et par måneder.
>
> Jeg har også overvejet om jeg bare er tosset, men har hurtigt tilbagevist

Jeg mener, at P3 lørdag eftermiddag har en eller anden quiz, hvor folk
kan ringe ind for at deltage. Der er et eller andet indgangsspørgsmål,
der først skal svares på. Når de har fundet en deltager og ikke behøver
flere opkald, lyder der netop et sådant bilhorn.

Jeg kan dog ikke erindre at have hørt det de seneste uger, men måske har
radioen bare ikke været tændt på de tidspunkter.

Fra : Peter Jensen

Dato : 26-09-04 13:54

Holst wrote:

> [...]
>
> Jeg kan dog ikke erindre at have hørt det de seneste uger, men måske
> har radioen bare ikke været tændt på de tidspunkter.

Ja, jeg hørte det så sent som i går, og det matcher jo meget fint OP's
beskrivelse. Der er tale om musikquizzen med Dan Rachlin:

http://www.dr.dk/p3/musikquizzen/

Men det er vist OT for denne gruppe

--
PeKaJe
   "Yes, we all remember the (in)famous Tee-Gee Super-Duper-Linux-Exploit

Fra : Holst

Dato : 26-09-04 14:03

Peter Jensen wrote:

> Ja, jeg hørte det så sent som i går, og det matcher jo meget fint OP's
> beskrivelse. Der er tale om musikquizzen med Dan Rachlin:
>
> http://www.dr.dk/p3/musikquizzen/

Dan Rachlin, om jeg fatter hvorfor de har ansat ham til det. Han er da
noget så dum og træls at høre på. Hvorfor får de dog ikke Henrik Milling
til at klare noget lignende, for det vil han kunne gøre langt bedre en
Dan Rachlin.

> Men det er vist OT for denne gruppe

Enig. Undrede mig også, at spørgsmålet var stillet her.

Fra : Ole Back

Dato : 26-09-04 13:57

"Holst" <newssep04@shelter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

>Jeg kan dog ikke erindre at have hørt det de seneste uger, men måske har
>radioen bare ikke været tændt på de tidspunkter.

Jeg hørte da signalet en tre-fire gange i går, så det er sandsynligvis det
:)

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 26-09-04 19:39

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk> wrote in message

> Jeg har også overvejet om jeg bare er tosset, men har hurtigt tilbagevist
> den teori
>
> Andre der har oplevet samme?

Nej - men det kan måske skyldes det faktum at vi ikke har mødt dig

Peter