Findes denne enhed...?
Fra : Lone

Dato : 31-10-04 13:43

Jeg har sat mig en del ind i det IP telefoni, og har et abonnement hos
Telsome.dk som jeg er yderst tilfreds med!

Findes der ikke en enhed som virker som en IP telefon eller adapter hvor man
ligeledes kan tilslutte en alm. pstn linje? Begge linjer skal være aktive
og det er skal ikke være noget med en fail-over linje som findes på HT 486.

Nogen bud eller bare noget der ligner sådan en dims?

På forhånd tak.

--
Husk at fjerne "FJERN" fra min mail adresse.

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 31-10-04 14:12

"Lone" <info@"FJERN"specdep.dk> wrote:

> Nogen bud eller bare noget der ligner sådan en dims?

Har du kigget på Sipura3000?
F.eks. her: http://estation.dk/product.asp?product=217

--
Thomas Nielsen, http://corno.dk
student of music and computer science

Fra : Ivan Sølvason

Dato : 31-10-04 23:42

Kære Lone,

Hvis du anvender en Sippura 3000 adapter, eller køber en DECT
telefon hos GoIP kan du have 2 linier - 1 PSTN og 1 IP.

Håber det hjælper.

Mvh
Ivan Sølvason
www.GoIP.dk

Fra : Lone

Dato : 01-11-04 08:41

Mange tak for jeres svar!

Hvordan ved jeg så hvilken linje jeg vil ringe ud fra når jeg taster et
nummer?

På forhånd tak.

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 01-11-04 13:31

Lone wrote:
> [...]
> og det er skal ikke være noget med en fail-over linje som findes på HT 486.
>
> Nogen bud eller bare noget der ligner sådan en dims?

Den her kan:
http://sipphone.com/callinone/

Man trykker # først for at ringe ud med IP (eller PSTN afhængigt at
hvordan man sætter den op).

--
Niels

Fra : Lone

Dato : 01-11-04 21:06

Mange tak for det. Det er jo fantastisk billig, sælges den evt. nogle steder
i DK og er der nogen der kan anbefale den?

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 03-11-04 16:57

Lone wrote:
> Mange tak for det. Det er jo fantastisk billig, sælges den evt. nogle steder
> i DK

Det tror jeg ikke. På den anden side kan det være at den samme Leadtek
sælges under andre mærker end SipPhone.

> og er der nogen der kan anbefale den?

Ja, mine forældre har en og den virker fint.
(Det er gave, købt i USA).

--
Niels