Spær 902
Fra : Sørensen

Dato : 29-10-04 13:45

Jeg er kunde ved TDC og vil gerne have åbnet for 901 men stadig spærret for
902 og opefter.

Den Unge mand i telebutikken siger det ikke kan lade sig gøre, ka det passe
??.

vh.
Sørensen

Fra : Hauge

Dato : 29-10-04 13:43

Hejsa
Sørensen wrote:
> Den Unge mand i telebutikken siger det ikke kan lade sig gøre, ka det
> passe ??.

Prøv at ringe til 4 x 80, og se (hør) om du får samme svar.

/Hauge

Fra : Sørensen

Dato : 29-10-04 14:47

"Hauge" skrev >
> Prøv at ringe til 4 x 80, og se (hør) om du får samme svar.
>
> /Hauge

JA OG DET KUNNE HUN SÅ ORDNE MED DET SAMME !!!!!!!!!!!!!!
Det er k.... e.... det sædvanlige med TDC, ring 5 gange og få 5 forskellige
svar.

Jeg har på fornemmelsen at 90% af deres supportere er studenter der sidder
og leder efter svaret i et ringbind.

Vh.
Sørensen

Fra : Hauge

Dato : 29-10-04 15:06

Hejsa
Sørensen wrote:
> JA OG DET KUNNE HUN SÅ ORDNE MED DET SAMME !!!!!!!!!!!!!!

Måske fordi du også råber når du snakker med kundeservice.

> Det er k.... e.... det sædvanlige med TDC, ring 5 gange og få 5
> forskellige svar.

Nåeh, tag en kiks. Det er så absolut ikke en hujende fis anderledes med
andre firmaer.

> Jeg har på fornemmelsen at 90% af deres supportere er studenter der
> sidder og leder efter svaret i et ringbind.

Vil du da evt. betale for andet? Du vil vel også have både mobil og fastnet
telefon til nær-ved-gratis?!.

/Hauge

Fra : Sørensen

Dato : 29-10-04 15:58

"Hauge" skrev

> Måske fordi du også råber når du snakker med kundeservice.
Nej det gør jeg ikke men det er frustrende at man er nød til at ringe op
flere gange inden man finder en der ved lidt.

> Nåeh, tag en kiks. Det er så absolut ikke en hujende fis anderledes med
> andre firmaer.
Det har Du så ret i.

> Vil du da evt. betale for andet? Du vil vel også have både mobil og
> fastnet telefon til nær-ved-gratis?!.
Næe jeg vil gerne betale, men så vil jeg også have kompetente medarbejdere.

> /Hauge
Vh. Sørensen

Fra : Per H

Dato : 29-10-04 15:53

On Fri, 29 Oct 2004 16:06:21 +0200, "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk>
skrev:

> Jeg har på fornemmelsen at 90% af deres supportere er studenter der
>
>Vil du da evt. betale for andet? Du vil vel også have både mobil og fastnet
>telefon til nær-ved-gratis?!.

Vi betaler skam for ordentlig betjening, det er bare fordelingen
der er forkert.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Sørensen

Dato : 29-10-04 22:24

"Hauge" skrev

> Måske fordi du også råber når du snakker med kundeservice.

Nej, Jeg er såmand meget diplomatisk, men det høre med til historien at jeg
først havde ringet til 4x80 som sagde at det godt kunne lade sig gøre men
jeg skulle skrive til dem eller møde op personligt i telebutikken.
Jeg møder så op i butikken og får at vide at det ikke kan lade sig gøre.
Herefter ringer jeg 4X80 igen og Damen ordner det med det samme.

Det er desværre sket tit, men Du har nok ret i at at det er mindst lige så
slemt i andre firmaer.

Ekspedienten i byggemarkedet er jo f.eks. også ofte mere sælger end
håndværker. (øhe hvis i kan se en lighed)

vh.
Sørensen

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 30-10-04 01:38

"Sørensen" <no@i.dont> wrote in

> Det er desværre sket tit, men Du har nok ret i at at det er
> mindst lige så slemt i andre firmaer.

Problemet er at det er utrolig resourcekrævende at holde samtlige
medarbejdere up-to-date på alle muligheder. Det kan sagtens være at
den korrekte måde er at du skal møde op eller skrive til dem - og det
er hvad den første medarbejder har lært. Fætteren i butikken har ikke
hørt om det før - og undersøger det heller ikke for dig. Den næste du
får fat i er en erfaren medarbejder der har "opdaget" at det kan lade
sig gøre via telefonen.
Den slags små forskelle er det næsten umuligt at undgå når det er så
store foretningsområder der skal betjenes.

--
Henrik Stidsen - http://såkadulæredet.dk/
'Veni, Vidi, Velcro' - I came, I saw, I stuck around.

Fra : Sørensen

Dato : 30-10-04 07:30

"Henrik Stidsen" skrev i

Fætteren i butikken har ikke
> hørt om det før - og undersøger det heller ikke for dig.

Han ringe faktisk og spurgte en anden medarbejder. Så det var den 4.
medarbejder der løste prob.

vh. Sørensen