Telefin og Sipura SPA2000, Opsætning ??
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 29-10-04 10:40

Jeg har anskiffet mig en Sipura SPA2000 og har Telefin som udbyder.
Men kan sku ikke få den skide boks konfigureret. Kan ihverfald ikke ringe
til den eller ringe ud.

Så tænkte på om der her evt. var nogle venige personer der evt ville sende
mig nogle screen dumps of deres opsætning eller skrive hvad der skal
udfyldes de forskellige steder, for synes der er lidt formage muligheder i
den boks.

Har Cybercity ADSL med standard Router hvis det skulle have noget at sige.

Håber der er nogle der kan hjælpe.

Fra : Ivan Sølvason

Dato : 31-10-04 23:38

Kære Kim,

Vi er jo konkurrent til Telefin, og kender derfor ikke deres
tekniske opsætning. Men hos www.goip.dk har vi et opsætnings
program så du er i luften på 1 minut.

Du kan bruge din indkøbte Sippura 2000 adapter, skulle du ønske at
skifte til GoIP.

Mvh
GoIP

Fra : Jens Davidsen

Dato : 01-11-04 22:19

"Ivan Sølvason" <is@goip.dk> wrote in message
> Kære Kim,
>
> Vi er jo konkurrent til Telefin, og kender derfor ikke deres
> tekniske opsætning. Men hos www.goip.dk har vi et opsætnings
> program så du er i luften på 1 minut.

Dette opsætningsprogram ligner iøvrigt ret meget det 'opsætningsprogram' som
er på Musimi.dk også - selv stavefejlene
Hvis du vil have danske lyde/ringetoner osv. på en nem måde så brug
opsætnings wizarden på enten goip eller musimi - og sæt derefter korrekt
username, password og sip server som du har fra Telefin.

Jens Davidsen
Musimi.dk