Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
Søger headset til SL100
Fra : Pinga

Dato : 27-10-04 19:03

Hej Gruppe,

har en Siemens Gigasæt SL100, men kunne godt tænke mig et headset til de
meget lange samtaler. Har kigget på siemens hjemmeside og fundet frem til at
de har et headset men med kun 1 earplug - ville gerne have to. Har sådan et
lille sæt til min nokia mobiltelefon og kunne derfor godt tænke mig sådan
noget.

Jeg har snakket med siemens og spurgt om det virkelig kunne passe at de ikke
have andre produkter og de sagde nej - derfor er mit spørgsmål - er der
nogen der ved et kopiprodukt osv. som ville passe til en siemens sl100
fastnet telefon???

Med venlig hilsen
Thomas.

Fra : Normark Kommunikatio~

Dato : 18-11-04 20:46

Hej Thomas.
Vi har haft kunder gennem tiden der har forspurgt på duo headset
til 4010 og SL100, men har også været nød til at skuffe dem, jeg
tror ikke du finder det du mangler.