Logitech bluetooth headset
Fra : Søren Nielsen

Dato : 25-10-04 19:09

Hej,

Jeg har tænkt på at invisterer i Logitech bluetooth headset, idet jeg har
en ide om at det kunne bruges sammen med en USB dongel. Det jeg er ude efter
er at bruge det trådløst headset sammen med Skype på min PC.
Er der nogle her der har erfaringer med brug af sådant udstyr?

Hilsen
Søren.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 25-10-04 22:41

In article <417d40d8$0$3699$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>, Søren Nielsen wrote:
> [...]
> er at bruge det trådløst headset sammen med Skype på min PC.
> Er der nogle her der har erfaringer med brug af sådant udstyr?

Har brugt det på PC og Mac. Det med ledning er bedre.
Og det er endnu bedre at købe en SPA-2000 og en gammel telefon,
eller en ny trådløs til 200 kr.

Du skal så selvfølgelig skifte fra Skype til en udbyder der anvender
åbne standarder. Dem er der mange af i DK-

Fra : JMo.

Dato : 26-10-04 19:14

Søren Nielsen wrote:

> [...]
> ude efter er at bruge det trådløst headset sammen med Skype på min PC.
> Er der nogle her der har erfaringer med brug af sådant udstyr?

Det kan snildt lade sig gøre. Du skal dog kontrollere at dongle'n
understøtter audio/headset-profil - hvilket de fleste nyere dongles gør.

Hvis du bruger WinXP SP2 skal du endvidere sørge for at installere den
driver der følger med Dongle'n. Windows' egen driver understøtter ikke
audio.

Fra : Poul Bundgaard

Dato : 14-11-04 22:41

Jeg har købt sådan et, og det har virket fint - men nu virker mikrofonen
ikke mere - og jeg har googlet lidt og fundet ud af at det vist ikke er så
sjældent - der skulle være et stop på den drejelige arm til mikrofonen, men
enten
er den svag eller også bruger jeg for mange kræfter - for jeg har ikke
opdaget
det.
Er der nogen der har lignende oplevelser med subj. ?

Fra : JMo.

Dato : 15-11-04 00:28

Poul Bundgaard wrote:

> [...]
> opdaget
> det.
> Er der nogen der har lignende oplevelser med subj. ?

En ofte set fejl. Særligt på de første serier, hvor mikrofonarmen kunne
drejes hele vejen rundt - men også nogle af de nyere.

Logitech ombytter uden bøvl - bed blot din forhandler om at sende den ind.

Fra : Poul Bundgaard

Dato : 15-11-04 17:21

> [...]
> kunne drejes hele vejen rundt - men også nogle af de nyere.
>
> Logitech ombytter uden bøvl - bed blot din forhandler om at sende den

Det vil jeg gøre - tak for hjælpen.
Den er vist også på garanti, men ville lige høre om der var noget specielt
ved det.