Musimi problem; ingen forbindelse til/fra ~
Fra : Thostrup

Dato : 24-10-04 20:34

"X postet på musimi.dk"

Udstyr:
Internet: Arrownet 512/256 Kbps
Firewall/router: Linksys BEFSX41
Access Point: 3Com OfficeConnect Wireless 11g Access Point hvortil telefonen
forbinder
Telefon: ZyXEL 2000W
SIPDTMF: RFC2833
PSTN codec: ALAW

Problem: Ringer ind på 3695xxxx meldes der optaget, uden IP telefonen er
løftet selvfølgeligt. Opkaldene listes musimi.dk som indgående, men der
listes ingen udgående.

Hvis jeg ringer ud: nummeret "sendes" kan man hører, og så er der kun susen
uden der sker mere.

Jeg har sat diverse settings op på min telefon så den melder "Registreret"
og jeg er online her på musimi.dk.

Hvis jeg prøver at ringe til 500 eller 6000 meldes der optaget

Dernæst - hvad er: SIPDTMF ? Nu står den til RFC2833 som den var ved
standart.

På forhånd tak

Mvh Thostrup

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 25-10-04 13:42

On Sun, 24 Oct 2004 21:34:15 +0200, "Thostrup" <desvære@ikke.oplyst>
wrote:

>Dernæst - hvad er: SIPDTMF ? Nu står den til RFC2833 som den var ved
>standart.

Det er på hvilken måde du vil sende tastetonerne videre, når du fx
skal trykke dig igennem en menu i et voice response system ("Tryk et
for salg, tryk 2 for ..."). Bare din telefon og dit valg på telefon
konfigurationssiden er det samme, er det ret underordnet hvilke af
metoderne du vælger.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik