vood vrg 142 fra kabelnettet til telefin
Fra : Kim

Dato : 23-10-04 08:16

Hey

Jeg er den ulykkelige ejer af af en vood vrg 142 ip-telefon adapter.
Adapteren er købt af kablenet, som nu ikke eksister mere. jeg har nu
oprette en ny konto hos telefin og ønsker nu at bruge adapteren op mod
deres service. Adapterens indstillinger og password er nulstillet med
komandorerne *0**1391# og *1**1391#
Her efter har jeg indtastet de forskellige opsætninger via
webinterfacet. Det lader til at adapteren logger på(Da lyset i
adapteren begynder at lyse konstant efter et par minutter- hvilket
skulle indikere at der er forbindelse til en server), når jeg prøver
at ringe til et nummer er der klartone, men mere sker der heller ikke.
Efter 20 sek begynder telefonen at sige som hvis man har trykket
forkert nummer!

telfin ønsker ikke at yde hjælp til opsætningen

Håber der er nogen der har et godt råd.

//Kim Jørgensen

Fra : Søren Høj Pedersen

Dato : 23-10-04 20:32

Jeg har haft samme problem med Tele2.
Jeg har dog fået det løst med hjælp fra min internetudbyder.
Hvem er din internetudbyder?

Fra : Kim

Dato : 25-10-04 08:10

"Søren Høj Pedersen" <sparciba@lind.intercitynet.dk> wrote in message news:<417ab1b4$0$148$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> Jeg har haft samme problem med Tele2.
> Jeg har dog fået det løst med hjælp fra min internetudbyder.
> Hvem er din internetudbyder?

Jeg har prøvet med både stofanet og cybercity!! hvad var fejlen hos dig??

Fra : Kim

Dato : 25-10-04 09:58

> [...]
> Jeg har haft samme problem med Tele2.
> Jeg har dog fået det løst med hjælp fra min internetudbyder.

Jeg har prøvet med stofanet og cybercity

//Kim Jørgensen

Fra : Kim

Dato : 25-10-04 19:40

kim_jorgensen@vip.cybercity.dk (Kim) wrote in message news:<cdf56f59.0410250057.17121c94@posting.google.com>...

> Jeg har prøvet med stofanet og cybercity
>
> //Kim Jørgensen

Problemet er løst... jeg er skiftet til musimi og der spiller det bare :)

//Kim Jørgensen

Fra : hansi. Der forøvrigt~

Dato : 09-11-04 14:09

Hvad har du givet for den der vood142