Konvertere en mail til en fax
Fra : BoS

Dato : 07-10-04 22:01

Hej

Jeg står for at lave bestillings form på nettet, som når den er udfyldt af
brugeren skal ankomme til modtageren som en fax, fordi hun "ikke vil have en
computer stående".

Altså en email der sendes til en form for fax gatewauy, der sender mailen
afsted som en normal fax...

Jeg troede at det måske kunne lade sig gøre hvis man indvilgede i at betale
for hver fax man modtog, men jeg kan ikke finde noget sted på nettet, der
har den service.

Er der nogen der ved, om det overhovedet kan lade sig gøre?

mvh Bo

Fra : Jesper Lund

Dato : 07-10-04 22:07

BoS <elskak+fjernes+@hotmail.com> wrote:

> [...]
> sted på nettet, der har den service.
>
> Er der nogen der ved, om det overhovedet kan lade sig gøre?

Kan denne service bruges?
http://www.j2.com/jconnect/twa/page/homePage?CMP=OTC-ALL

--
Jesper Lund

Fra : BoS

Dato : 08-10-04 08:38

"Jesper Lund" <jelu@despammed.com> skrev i en meddelelse
news:4165afd8$0$166> Kan denne service bruges?
> http://www.j2.com/jconnect/twa/page/homePage?CMP=OTC-ALL
>
> --
> Jesper Lund

Hej Jesper

Det ser interessant ud. Jeg prøver lige engang. Tak for linket.

mvh Bo

Fra : Thomas Jensen

Dato : 09-10-04 15:06

Du kan sende via http://www.faxaway.com/

Alternativt kan det vel sættes op på en exchange server eller andet in-house
mailsystem.

Mvh
TKJ