Stofanet og IP telefoni (Musimi) virker de~
Fra : Ingrid [8000]

Dato : 06-10-04 11:46

Måske et dumt spørgsmål, men kan man bruge IP telefoni (Musimi) sammen med
en Stofanet forbindelse ?

Ingrid

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 06-10-04 14:15

> Måske et dumt spørgsmål, men kan man bruge IP telefoni (Musimi) sammen med
> en Stofanet forbindelse ?

Ja det skulle der ikke være noget i vejen for... Blot skal du have en ledig
port i router el. lign. hvis du ønsker at benytte løsningen med adaptor.

--
Michael
http://vindenand.dk

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 06-10-04 21:34

Hej

"Ingrid [8000]" <kysbruden@NOSPAMgmx.net> wrote:

>Måske et dumt spørgsmål, men kan man bruge IP telefoni (Musimi) sammen med
>en Stofanet forbindelse ?

Ja, det kan du, men ind imellem lidt problematisk, prøv at kigge på
Musimi's forum, der er en masse information om netop dette.

https://musimi.dk/index.php/forum2/

--
M.v.h. Ole®

IP-Telefoni ? www.musimi.dk !
Simpelt - Enkelt - Billigst

Fra : Ingrid [8000]

Dato : 07-10-04 08:43

> Ja, det kan du, men ind imellem lidt problematisk, prøv at kigge på
> Musimi's forum, der er en masse information om netop dette.
>
> https://musimi.dk/index.php/forum2/

Jeg har prøvet at skrive et indlæg på musimi's forum, men man skal vist være
registreret før man må det ? Jeg kunne i hvert fald ikke oprette noget som
helst.

Og så kunne jeg netop ikke finde noget om stofanet i denne forum. I hvilket
forum skal jeg lede ?

Mvh.
Ingrid

Fra : Magaret Laursen

Dato : 07-10-04 09:46
Fra : Ingrid [8000]

Dato : 11-10-04 09:16

"Magaret Laursen" <richard@dam.mail.dk> skrev i en meddelelse
> prøv at læse denne tråd :
https://musimi.dk/index.php/forum2/thread/id=216/

Tusind tak for hjælpen!
Ingrid

Fra : :-\) Jens

Dato : 18-10-04 23:36

"Ingrid [8000]" <kysbruden@NOSPAMgmx.net> skrev i en meddelelse
> Måske et dumt spørgsmål, men kan man bruge IP telefoni (Musimi) sammen
med
> en Stofanet forbindelse ?

Ja, det vil jeg da absolut mene. Det eneste det kræver er dog nok at du
tilmelder dig "Always on".
Vær også opmærksom på at din IP-telefon holder løbende forbindelse med
"centralen" og at du derfor skaber trafik, der hos StofaNet koster penge.
Din StofaNet forbindelse kan derfor i sidste ende blive lidt dyrere end
normalt. Men omvendt sparer du jo penge på den billigere telefoni.

Jens