nummerviser
Fra : Bamse

Dato : 02-10-04 16:03

Hej

Jeg leder efter en telefon med indbygget nummerviser baseret på den
amerikanske
standard....eller bare en almindelig nummerviser....hvor finder jeg sådan ??

---

Fra : Claus Olesen

Dato : 02-10-04 16:52

Bamse wrote:

> Hej
>
> Jeg leder efter en telefon med indbygget nummerviser baseret på den
> amerikanske
> standard....eller bare en almindelig nummerviser....hvor finder jeg sådan ??

Som det er blevet nævnt i en tidligere tråd (Ringetoner, vis nummer og
IP-telefoni - oprettet af undertegnede), så er det egentlig ikke en
amerikansk standard som sådan, den bliver tilsyneladende også brugt de
fleste andre steder.
Så derudfra kan man jo så udlede at telefoner og nummervisere købt i
udlandet ville kunne bruges.
Men som det også er blevet påpeget, så er der faktisk også danske
opsatte telefoner der kan vise begge standarder.
Niels Elgaard Larsen nævnte at han har en Denver DDP400 DECT telefon,
som kan vise begge standarder.
Jeg er sikker på at der også findes andre.
Og et umiddelbart gæt (hæng mig ikke op på det) er at du nok har større
chance for at finde telefoner med indbygget nummerviser der kan vise
begge standarder frem for "rene" nummervisere.

Claus Olesen
--
Remove NADA from my e-mail address to reply directly to me