X lite
Fra : Per H

Dato : 29-09-04 06:43

ny bruger hos musimi.

Jeg har lige fået nummer fra musime ( normalt nummer) og tilrettet
X-lite. men jeg kan stadig ikke ringe ind. Udgangen er der ikke noget
i vejen med. De indgående opkald bliver registeret hos musimi, men
x-lite reagerer slet ikke.Hvor kan fejlen ligge??

Jeg adsl fra tdc og router speedstream.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Thomas

Dato : 29-09-04 10:47

Per H <phbyg@privat.dk> wrote:

> ny bruger hos musimi.

Prøv foraet hos musimi.dk evt. deres helpdesk hvis du ikke kan finde frem
til løsningen der.

--
/Thomas

Fra : Per H

Dato : 29-09-04 12:33

On Wed, 29 Sep 2004 09:46:32 +0000 (UTC), Thomas <me@home.here> skrev:

>Prøv foraet hos musimi.dk evt. deres helpdesk hvis du ikke kan finde frem
>til løsningen der.

har spurgt på helpdesk

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : WOSIE

Dato : 07-11-04 17:32

det er fordi xlite versionen ikke understøtter indgående opkald ! Du skal
have fat i en xten pro version...

mvh.

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 07-11-04 18:20

"WOSIE" <ken_h@FJERNmail.tele.dk> wrote:

> det er fordi xlite versionen ikke understøtter indgående opkald ! Du
> skal have fat i en xten pro version...

Den version af xlite jeg har understøtter fint indgående opkald.

--
Thomas Nielsen, http://corno.dk
student of music and computer science

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-04 15:05

Har du åbnet/routet diverse porte videre fra routeren til din PC?
Virker også her ;)

--
Annika P