X- lite
Fra : Per H

Dato : 26-09-04 19:49

Hvad mangler der i opsætningen, for jeg kan kun ringe ud fra X- lite

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Christen Fihl

Dato : 26-09-04 21:37

> Hvad mangler der i opsætningen, for jeg kan kun ringe ud fra X- lite

Ikke mange oplysninger at gå efter

Du har måske ikke sat både "User Name" og "Authorization User" til samme
telefon nummer.

Kik evt i debug loggen (tryk på F9), og se om der er nogle hints deri,
men måske lidt overvældende.

--
Christen Fihl
http://VoIP.Fihl.net/

Fra : Per H

Dato : 26-09-04 22:00

On Sun, 26 Sep 2004 22:36:39 +0200, "Christen Fihl"
<mail.address.on.my.web.site@nospam.plz> skrev:

>Ikke mange oplysninger at gå efter
>
>Du har måske ikke sat både "User Name" og "Authorization User" til samme
>telefon nummer.

der stod samme nummer.

ja det var ik mange oplysninger, men jeg er også helt ny på området,
efter <EB> skrivelser i går.

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Per H

Dato : 26-09-04 22:04

>Ikke mange oplysninger at gå efter
>
>Du har måske ikke sat både "User Name" og "Authorization User" til samme
>telefon nummer.

Sikkert fordi det er et 6 siffer gratis nummer

--
Vh Per

icq 8212837

Fra : Thomas

Dato : 26-09-04 22:51

Per H <phbyg@privat.dk> wrote:

> Hvad mangler der i opsætningen, for jeg kan kun ringe ud fra X- lite

Har du fulgt opsætningsvejledningen til punkt og prikke?
Er det musimi du bruger?
Har du spurgt i deres forum?

--
/Thomas