Analog tlf tilsluttet server, VoIp.
Fra : Peter Anskjær

Dato : 25-09-04 15:43

Hej NG
Jeg går og overvejer at skrotte min fastnet for at overgå til ip-telefoni.
Da jeg samtidigt har tænkt mig at opstille en webserver tænkte jeg om en
sådan kunne klare adapterens funktion. Min kæreste gider ikke ringe via
computeren, hun vil have en normal telefon, så kan man købe et pci-kort
eller lign. med samme funktion som en adapter og vel at mærke billigere, for
ellers er der vel ikke noget vundet.

Jeg har søgt lidt på google, men jeg har desværre ikke kunne finde noget,
håber i kan hjælpe.

Mvh
Peter

Fra : KnutP

Dato : 26-09-04 15:07

Jeg tviler på om du finner noe billigere!
VOIP-adapter blir jo massevare nå, og 5-800 kr er jo ikke så dyrt! Kan jo
også kjøpe ip-telefon for den sum!

Eneste hadde vært et slik billig USB-telefon(rør).
Men da bør man jo helst ta en status-titt på PC-skjerm og dermed er dette
uaktuell for kjæresten din!

Fra : Peter Anskjær

Dato : 26-09-04 16:12

"KnutP" <ca119@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Jeg tviler på om du finner noe billigere!

Jeg er lidt kommet til samme konklusion at jeg ikke finder et kort til under
500kr.

> [...]
>
> Eneste hadde vært et slik billig USB-telefon(rør).
> Men da bør man jo helst ta en status-titt på PC-skjerm og dermed er dette

Ja, det dur nok ikke. Jeg ender nok med en Spa 2000, så slipper jeg også for
at være afhængig af oppetid på serveren.

Mvh
Peter