op i r*ven med TDC!
Fra : Peter T.

Dato : 23-09-04 16:11

Min kæreste bestiller en telefonlinie hos Telia og får at vide, at der vil
gå en måned med oprettelsen da TDCs teknikere står for det tekniske. Hun
har indtil da levet med sin mobiltelefon. D. 22. september (i går) skulle
telefonen have været oprettet, men der var ikke hul igennem. Morgenens
telefonsamtaler med Telia går som forventet;

"Undskyld. TDCs teknikere forstår ikke hvorfor det ikke blev lavet i går,
men de lover at lave det i dag så telefonen er klar til kl 16. Mere kan
jeg desværre ikke gøre."

Men der er ikke sket en skid! Ny opringning til Telia, hvor de igen
stiller sig uforstående overfor det. Så nu venter vi til i morgen og hvis
alt går som forventet, så virker telefonen først engang i næste uge!

BAH! Frustrerende! :(

--
"KVINDER PÅ CYKEL TÆNKER FANDME KUN MED RØVEN OG SKULLE SKYDES!!!"
Citat Peter T. efter at han var tæt på at blive majet ned af endnu en

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-09-04 17:14

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> wrote in message
> [...]
>
> "Undskyld. TDCs teknikere forstår ikke hvorfor det ikke blev lavet i går,
> men de lover at lave det i dag så telefonen er klar til kl 16. Mere kan

Det kan vel sagtens være telia der laver rod... Telia, Tele2 osv kan nu
altså ikke finde ud af at lave nyoprettelser.. det er åbenbart meget svært
for dem....

Da jeg oprettede hos TDC, kunne jeg selv bestemme datoen... både Tele og
ADSL virkede på den dag jeg selv havde bestemt.. ca. 3 uger ud i fremtiden.

Fra : Peter T.

Dato : 23-09-04 17:56

Bjarke Hansen leverede følgende historie fra de varme lande:

> Det kan vel sagtens være telia der laver rod... Telia, Tele2 osv kan
> nu altså ikke finde ud af at lave nyoprettelser.. det er åbenbart
> meget svært for dem....

Muligvis. Men jeg var i løbende kontakt med en supporter fra Telia hele
formiddagen, og hvis jeg skal tage hans ord for gode varer, så har han haft
telefonkontakt med TDCs teknikere, som ikke kunne forklare hvorfor de ikke
havde lavet linien.

> Da jeg oprettede hos TDC, kunne jeg selv bestemme datoen... både Tele
> og ADSL virkede på den dag jeg selv havde bestemt.. ca. 3 uger ud i
> fremtiden.

Ja. Men nu er Telia svjv nødt til at bruge TDCs teknikere og muligvis er
jeg paranoid, men mon ikke der foregår en lille diskrimination fra TDCs
side, når de skal oprette linier til andre selskabers kunder (selvom der
betales for varen)?

Fra : KsNa

Dato : 23-09-04 18:26

"Peter T." <pinoc10@hotmail.GEBIScom> skrev i en meddelelse
> [...]

> jeg paranoid, men mon ikke der foregår en lille diskrimination fra TDCs
> side, når de skal oprette linier til andre selskabers kunder (selvom der

Tror du selv på det, de andre teleselskaber er nok TDC største kunder, og
dem behandler man vel pænt.

Mvh
Kim

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 24-09-04 22:09

"KsNa" <KsNa@invalid.invalid> wrote in message

> Tror du selv på det, de andre teleselskaber er nok TDC største kunder, og
> dem behandler man vel pænt.

Tjaaa, og hvis nu disse kunder pludselig ikke var der, hvem ville
forbrugerne så være nødt til at benytte ?

Kim

Fra : Thomas H.

Dato : 06-10-04 07:46

"Kim Jørgensen" <k7@get2net.invalid> skrev i en meddelelse

> Tjaaa, og hvis nu disse kunder pludselig ikke var der, hvem ville
> forbrugerne så være nødt til at benytte ?

Nogle nye selskaber..

MVH
Thomas H.

Fra : Michael Jensen

Dato : 23-09-04 20:50

> [...]
> haft
> telefonkontakt med TDCs teknikere, som ikke kunne forklare hvorfor de ikke

Han har desværre ingen mulighed for at komme i kontakt med nogle teknikere
hos TDC - det eneste han kan få kontakt til er TDC Brancehsalg.

Fra : Georg

Dato : 24-09-04 01:49

Der er flere selskaber, der har klaget over diskrimination fra TDC når der
skal oprettes linier osv, så der er noget om snakken.

Georg

Fra : KsNa

Dato : 24-09-04 18:29

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Der er flere selskaber, der har klaget over diskrimination fra TDC når der
> skal oprettes linier osv, så der er noget om snakken.

Fordi jeg råber op om, at købmanden sælger sur mælk, behøves der jo ikke
være noget om snakken, men hvis jeg kan fremvise en sur mælk, så er der
noget om snakken.

Mvh
Kim

Fra : Thomas H.

Dato : 06-10-04 07:50

"Georg" <linesnuden@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Der er flere selskaber, der har klaget over diskrimination fra TDC når der
> skal oprettes linier osv, så der er noget om snakken.

Der vil altid være nogle der klager over TDC.. Det er jo klart det nemmeste
for de mindre selskaber, og du får jo aldrig tele2 og telia til at indrømme
at de også kan lave fejl, og at de er nogle kæmpefjolser til at håndtere
kunder.

Vil du iøvrigt ikke ved førstkommende lejlighed ikke lige tage et kig her:
Det gør det meget nemmere at læse i nyhedsgruppen, hvis folk kunne finde ud
af at citere korrekt.

MVH
Thomas H.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 06-10-04 21:17

"Thomas H." <condor-9@mail.dk> wrote in

> [...]
> og telia til at indrømme at de også kan lave fejl, og at de er
> nogle kæmpefjolser til at håndtere kunder.

Ja det er ikke engang løgn - det er skide nemt at sige "Det er en
fejl ved TDC, der er ikke noget at gøre ud over at afvente" når
kunderne brokker sig. Om det så reelt er TDC er ikke altid til at
gennemskue.

Det er vældig lækkert når man arbejder i en branche hvor alle de
kunder hvor vi skal håndtere kontakten til TDC har serviceaftale med
3 timers garanti på hvornår fejlretning påbegyndes :)

http://såkadulæredet.dk/ => http://xn--skadulredet-x8as.dk/

Fra : Peter T.

Dato : 24-09-04 16:15

Peter T. leverede følgende historie fra de varme lande:

[snip]
> BAH! Frustrerende! :(

Jeg trækker lige min galde tilbage for en stund...

Ifølge Telia, siger TDC at de HAR oprettet linien i onsdags. Problemet er
så at line-pæren på den splinternye NT-boks slet ikke lyser. Nu er NT-
boksen så byttet og den lyser stadig ikke. Så der er mulighed for, at
linien i lejligheden slet ikke virker eller at TDCs tekniker har lavet en
fejl.

Fra : Snuden

Dato : 24-09-04 19:04

On Fri, 24 Sep 2004 15:15:28 GMT, "Peter T."
> [...]

>boksen så byttet og den lyser stadig ikke. Så der er mulighed for, at
>linien i lejligheden slet ikke virker eller at TDCs tekniker har lavet en

De har nok glemt at hive kortslutter-proppen ud af stikket i
krydsfeltet
--
Snuden

Fra : Peter T.

Dato : 05-10-04 19:13

Peter T. leverede følgende historie fra de varme lande:

> Jeg trækker lige min galde tilbage for en stund...

Nå. Denne fejl var uventet! TDC-teknikeren kom i går og målte op og fandt
ud af at ledningerne, som gik bag panelerne, var pænt skåret over flere
steder og lagt på plads igen!

Vildt syret og temmeligt mystisk i betragtning af at den forrige beboer var
en gammel dame! Det kostede så 1000 kr ekstra. :(