airbrush solarie
Fra : Jacob Olsen

Dato : 31-10-04 21:25

Nogen ved hvor de har nogle airbrush solarier i København... Altså der hvor
man bliver "sprøjtemalet" i en kabine på 6 sekunder. ????

( har prøvet det, og det virker kanon ) men ved ikke hvor der er en i
københavn.

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-04 01:19

> [...]
> man bliver "sprøjtemalet" i en kabine på 6 sekunder. ????
>
> ( har prøvet det, og det virker kanon ) men ved ikke hvor der er en i

Der ligger en på Peter Bangsvej lige ved siden af Danske Bank.. Det må være
omkring nummer 30-40 stykker på Peter Bangsvej.
Men jeg kender den ikke andet end at jeg har set den, da jeg har bank lige
ved siden af.

Mvh Ragnar