Allergi/Forkølelse...
Fra : Lasse Madsen

Dato : 31-10-04 18:51

Hej

For lidt over en måned siden tog jeg i svømmehallen med to kammerater var
helt frisk osv. før dette efter første gang i svømmehallen blev jeg samme
aften uhyggeligt "forkølet" med løbende næse og øjne... min ene kammerat fik
samme "symptomer" hvorimod den anden ikke oplevede noget ... jeg tænkte ikke
envidere over dette og vi tog der ned igen 4 dage senere (stadig "forkølet")
denne gang med samme resultat bare noget værre dette skete også for samme
kammerat som sidst blev forkølet den anden kammerat stadig uden at blive
påvirket... vi snakkede lidt om det og slog det hen i en spøg med at det
måtte være fordi vandet var tæske hammerende beskidt og så dumme som vi var
tog vi der ned igen dagen efter denne gang løb mine øjne og næse så konstant
i vand og har gjort det nu i over 3 uger ! kammeraten som blev "syg"
samtidig med mig har dog ikke symptomerne mere (de forsvandt efter en lille
uge) men jeg sidder så stadig her 3 uger efter og mine øjne løber, næsen
løber/er stoppet og alt er træls.

Jeg er allergisk overfor katte og når jeg er inærheden af det fandenskab får
jeg AKKURAT de samme symptomer som jeg har nu jeg kan bare ikke forstå hvad
jeg skulle have blevet allergisk overfor, da vi har ingen dyr !? jeg har
aldrig taget medicin mod min allergi (fordi jeg kun meget sjældent besøger
nogen med kat) jeg har bemærket at min faders medicin mod allergi (græs/dyr
osv.) hjælper på den "lidelse" jeg har nu

Hvad kan jeg være blevet allergisk overfor !? og hvorfor er det kommer nu !?
hænger det sammen med svømmehallen på nogen måde eller er det bare et
sammenfald !?

Jeg regner med at tage til lægen på mandag og få en henvisning et eller
andet sted hen for at få testet min allergi og jeg håber for gudsskyld det
ikke er støv allergi hvis i så fald, hvad kan man gøre for at komme det til
livs der er jo støv overalt !? findes der noget mirakel halløj ? gerne noget
man skal have smuglet ind sort over grænsen eller noget uden om helse
myndighederne for jeg er noget træt af at skulle tage sur
næsespray/øjendråber resten af mine kronede dage

/Lasse

Fra : Padmé Amidala

Dato : 31-10-04 19:14

Hvis det viser sig, at det er støvallergi du har fået, er der kun en
ting at gøre. Rør ikke ved støv. Ergo få nogen til at gøre rent for dig
og gerne minimum en gang om ugen.

VH
Padmé

Fra : Lasse Madsen

Dato : 31-10-04 22:42

> Hvis det viser sig, at det er støvallergi du har fået, er der kun en
> ting at gøre. Rør ikke ved støv. Ergo få nogen til at gøre rent for dig
> og gerne minimum en gang om ugen.

Hehe jeg tror ikke den falder i god jord (at få husets øvrige beboere til at
gøre rent for mig hehe)
jeg har træ gulv ville et gulvtæppe evt. bedre kunne "fange" støvet så det
ikke flyver rundt omkring osv ?

Hvor kan man læse mere om denne "sygdom" ?

m.v.h
Lasse

Fra : Faithless

Dato : 31-10-04 23:23

"Lasse Madsen" <Lasse.madsen@elektronik.dk> wrote

> Hvor kan man læse mere om denne "sygdom" ?

Du kan kigge her

http://www.astma-allergi.dk/