Hudsvamp efter soldyrkning
Fra : filip

Dato : 26-10-04 15:01

Jeg får noget grim svamp i den yderste hud hvert år, når jeg har været
solbrændt. Den æder ligesom overhuden så den lyserøde underhud træder frem
istedet for. Det klør lidt og ser ikke pænt ud.

Det er de samme steder hvert år - bryst og hals, lidt mere år for år.

Har prøvet skælshampoo mm, men det har ikke været effektivt. Nogen der har
et godt tip?

mvh Filip

Fra : News

Dato : 26-10-04 15:26

Prøv noget mindre sol, hvis du får for meget tørrer huden ud og det begynder at skalle
Hilsen Jørgen

--
Sendt med Operas banebrydende nyhedsgruppe-
og e-postklient: http://www.opera.com/m2/

Fra : Mette

Dato : 28-10-04 21:48

"filip" <filip@virker.ikke> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er de samme steder hvert år - bryst og hals, lidt mere år for år.
>
> Har prøvet skælshampoo mm, men det har ikke været effektivt. Nogen der har

Hvorfor skælshampoo mod svamp? Du kan bruge noget svampemiddel - canestene
eller lamisil. Hvis det er rigtigt galt, kan du på recept få nogle
tabletter.