Oppustet mave ved maveøvelser
Fra : Christina

Dato : 20-10-04 12:25

Ok, nok ikke den optimale gruppe at poste i, men jeg fandt ingen dk. krop
eller dk.motion, så jeg håber det er ok her.....

Jeg har et problem med mavebøjninger...hvergang jeg går i gang så siger det
*pfuf* og så er maven hævet til dobbelt størrelse....er det normalt, eller
gør jeg noget helt forkert? Denne hævelse gør at jeg stopper igen da det
ikke lige er så motiverende.....men er der nogen der ved om der er tale om
en midlertidig hævning eller om at jeg gør det forkert?

Fra : G.B.

Dato : 21-10-04 00:10

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i meddelelsen

> stopper igen da det ikke lige er så motiverende.....men er der nogen
> der ved om der er tale om en midlertidig hævning eller om at jeg gør
> det forkert?

Hvad spiser du? Og motionerer du med mavebøjninger umiddelbart efter
måltiderne? Kom med nogle flere informationer.

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Christina

Dato : 21-10-04 08:15

G.B. wrote:
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i meddelelsen

> Hvad spiser du?

Alt muligt faktisk, meget varieret.....både sundt og usundt....

Og motionerer du med mavebøjninger umiddelbart efter
> måltiderne?

Nej

Kom med nogle flere informationer.

Maven er hård indenunder oppustetheden....(jeg tænker det er mavemullerne
;)) Om morgenen kan maven godt være fin og flad men det varer ikke længe før
den "puster sig op"...

Fra : G.B.

Dato : 23-10-04 15:56

> [...]

> mavemullerne ;)) Om morgenen kan maven godt være fin og flad men det
> varer ikke længe før den "puster sig op"...

Pas - hvad siger din læge?

Fra : Christina

Dato : 02-11-04 12:06

G.B. wrote:
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> skrev i meddelelsen

> Pas - hvad siger din læge?

jeg har ikke snakket med ham :) Jeg er dog begyndt at bruge en mavemaskine i
stedet og det ser søreme ud til at jeg slipper for oppustningen med
den...men tak for forsøget, med svar :)

Fra : JIB

Dato : 25-10-04 21:48

"Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message

> [...]
> ikke lige er så motiverende.....men er der nogen der ved om der er tale om
> en midlertidig hævning eller om at jeg gør det forkert?

*pfuf* ??

Kommer der en grim lugt umiddelbart efter?

Fra : G.B.

Dato : 25-10-04 23:59

"JIB" <ji@iteration.dk> skrev i meddelelsen

> Kommer der en grim lugt umiddelbart efter?

Plejer der ikke at gøre det, når man trækker vejret med den forkerte ende?

Fra : Christina

Dato : 02-11-04 12:06

G.B. wrote:
> "JIB" <ji@iteration.dk> skrev i meddelelsen

> Plejer der ikke at gøre det, når man trækker vejret med den forkerte
> ende?

Sikke i kan ;)

Fra : Christina

Dato : 02-11-04 12:06

JIB wrote:
> "Christina" <Christin(remove)@os.dk> wrote in message

> *pfuf* ??
>
> Kommer der en grim lugt umiddelbart efter?

*lol* nej