Mystiske tånegle
Fra : Nana Sørensen

Dato : 18-10-04 01:06

Hejsa...

Min kærestes lilletæer er begge flækkede i neglene. På den forkerte led. Det
er ligesom om neglen vokser ud i to dele, og det gør sommetider ret ondt.
Hvad kan han gøre ved det?

Mvh. nana

Fra : G.B.

Dato : 18-10-04 03:29

"Nana Sørensen" <dodo20038@tiscali.dk> skrev i meddelelsen

> Min kærestes lilletæer er begge flækkede i neglene. På den forkerte
> led. Det er ligesom om neglen vokser ud i to dele, og det gør
> sommetider ret ondt. Hvad kan han gøre ved det?

Hvis det er meget slemt, kan han få neglen fjernet af en læge. Så vil den
med stor sandsynlighed vokse normalt ud igen. Jeg har selv det samme
problem, som dog ikke generer mig synderligt.

Aloe vera virker ikke på nedgroede negle, btw...

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 18-10-04 16:02

<klip> Aloe vera virker ikke på nedgroede negle, btw...
> Georg
</klip>

*ti-hi* godt sagt :)

--
Hilsen Heidi
http://chocolade.dk

Fra : Nana Sørensen

Dato : 18-10-04 23:51

"G.B." <nonono@nospam.invalid.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> problem, som dog ikke generer mig synderligt.
>
> Aloe vera virker ikke på nedgroede negle, btw...

Den generer en hel del. Det er kun ca en mm negl der vokser ud ved siden af
begge neglene på lilletæerne. Det gør ret ondt, når han har sokker på f.eks.
Hvordan fjerner man en negl? Flår den ud under lokalbedøvelse eller?

Mvh. Nana

Fra : G.B.

Dato : 19-10-04 02:09

> sokker på f.eks. Hvordan fjerner man en negl? Flår den ud under
> lokalbedøvelse eller?

Jeps. Jeg har gjort det på mig selv - uden anden bedøvelse end et par
gibbernakker.