Bio strath - hvor fås det billigt?
Fra : Michael Ravn

Dato : 04-10-04 01:14

Jeg skulle høre om nogen ved, om man kan købe Bio-strath (tabletform)
billigere end i Matas, et eller andet sted - evt. online, Danmark
eller udlandet? Jeg har checket Google, men kunne ikke finde noget
billigere. Er der nogen som kender et snedigt sted?
Michael Ravn

Fra : G.B.

Dato : 04-10-04 16:14

mravn@imageREMOVE.dk (Michael Ravn) skrev i meddelelsen

> [...]
> eller udlandet? Jeg har checket Google, men kunne ikke finde noget
> billigere. Er der nogen som kender et snedigt sted?

Køb det en gros fra importøren - det kræver ganske vist, at du bestiller en
hel collo (kasse).

--
"We all have private ails. The troublemakers are they
who need public cures for their private ails." Eric Hoffer

Fra : Michael Ravn

Dato : 04-10-04 18:28

On 04 Oct 2004 15:13:32 GMT, "G.B." <nonono@nospam.invalid.com> wrote:

>mravn@imageREMOVE.dk (Michael Ravn) skrev i meddelelsen

>Køb det en gros fra importøren - det kræver ganske vist, at du bestiller en
>hel collo (kasse).
>
>--
Hmm, ja - det kan godt være, at det er eneste måde.
Michael Ravn