Bukke tegning
Fra : Bjarne Aakerman

Dato : 21-10-04 18:30

Hej gruppe
Skulle der være nogen derude, der har en tegning af en buk, eller
bukkehoved, eller hved hvor jeg kan hente sådan en.
Jeg skal bruge den til et certifikat for "Årets Buk"

Venligst Bjarne Aa
Bornholm

Fra : Aske

Dato : 24-10-04 19:27

Hej jeg sender et billede Büring 1885 til din mailadr.

Fra : Helle Urban Munck

Dato : 24-10-04 19:44

Prøv at gå ind under Google og søg på Råbuk - der er gjort på nedenstående
link
http://images.google.dk/images?q=r%C3%A5buk&btnG=S%C3%B8g&hl=da&lr=

Mvh
Mogens

Fra : Erik

Dato : 24-10-04 21:25

"Helle Urban Munck" <hum@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at gå ind under Google og søg på Råbuk - der er gjort på nedenstående
> [...]

Hvis det ikke kun er til rent privat brug skal man nok lige passe på med
rettigheder til sådant et foto.
Der er før folk der er blevet præcenteret for en regning efter at have brugt
billeder der er fundet på nettet
til "commerciel" brug.
MVH
Erik

Fra : Bjarne Aakerman

Dato : 24-10-04 21:34

"Helle Urban Munck" <hum@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at gå ind under Google og søg på Råbuk - der er gjort på nedenstående
>
> Mvh
> Mogens

Tak Helle
Det er flotte billeder, men det er tegninger jeg er ude efter.
Jeg har fået nogle flotte
Mvh Bjarne