K: 3D camo overtrækstøj
Fra : Newsman

Dato : 19-10-04 23:34

Jeg skal bruge et overtrækssæt...gerne med meget grønt, men ikke et krav.
Det skal være ægte 3D dvs med balde eller lign.

Svar hertil, så kontakter jeg dig/Jer.

Vh thomas N

Fra : Newsman

Dato : 19-10-04 23:36

ja der skal jo stå blade og ikke balde......ups

Thomas

Fra : Søren Arnvig

Dato : 20-10-04 21:48

"Newsman" <ucannot@mailme.dk> wrote in message
> Jeg skal bruge et overtrækssæt...gerne med meget grønt, men ikke et
> krav.
> Det skal være ægte 3D dvs med balde eller lign.
>
> Svar hertil, så kontakter jeg dig/Jer.

Hvilken størrelse ?

Søren

Fra : Newsman

Dato : 21-10-04 12:43

Hej Søren

Undskyld jeg ikke fik skrevet det. Ca Large, da jeg er 177 og det skal
udenpå mit andet jagttøj. Men størrelser er jo meget variable..

vh thomas N

Fra : Søren Arnvig

Dato : 21-10-04 18:28

Så her jeg noget,