S: Garmin eTrex Vista GPS - I original uåb~
Fra : Hans C. Koch

Dato : 18-10-04 15:35

Garmin eTrex Vista GPS sælges for 3600,- (eller højeste bud).
Normalprisen er ca. 4600,-

Den er helt ny og stadig i uåbnet original emballage.

Læs mere lige her: http://www.geocaching.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=564

Mvh
Hans C. Koch

Fra : hansi

Dato : 18-10-04 17:55

Ja og den selv samme kan man købe fra ny for kr. 1620
her
http://www.basspro.com/servlet/catalog.TextId?hvarTextId=32290&hvarTarget=search&cmCat=SearchResults

Så det er lidt af en avance du tager dig

Fra : Kito

Dato : 18-10-04 18:02

Udviklingen går så stærkt her hjemme at priserne er ret faldende. se Bilkas
katalog i denne uge.
Hvad kan den du har til salg som Bilkas ikke kan, her tænker jeg på om du
har kort til europa- i den du har til salg.
Jeg er selv på jagt efter en sådan fætter men jeg kan godt have
betænkeligheder vedrørende garantien her i landet, når den er købt i Canada.
Men jeg kan da altid byde dig kr. 1500,00 for den, så kan det sku da ikke gå
helt galt.

vh
Poul

Fra : Kito

Dato : 20-10-04 15:31

Nå hans Koch, jeg kan se at jeg har det højeste bud endnu, Hvornår sender du
den.?