Min smukke kat
Fra : J

Dato : 01-11-04 22:55

Ja, det syn's jeg da selv - men se her - billede 23 - 24 og 25 er lagt ind i
dag.

Jeg har også lavet en ny mappe - Ludwig - der kan I se lillebror'en.

Hilsen Jette

Fra : Heidi [Miver og Mull~

Dato : 01-11-04 23:57

<klip> http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=483
> Hilsen Jette
</klip>

Øhh..jeg kommer ikke ind til nogle billeder via det link?

Med venlig hilsen
Heidi [Miver og Mulles mor og Svedskens eks-mor]

http://chocolade.dk

Fra : J

Dato : 02-11-04 00:33

UPS - UPS - prøv nu
så håber jeg sandelig, at jeg har gjort det rigtigt denne gang.

Hilsen Jette

Fra : Leyna

Dato : 02-11-04 08:46

On Tue, 2 Nov 2004 00:33:22 +0100, "J" <8xjenyla@privat.dk(fjern 8x)>
wrote:

>UPS - UPS - prøv nu
>http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/sl.php?id=485
>så håber jeg sandelig, at jeg har gjort det rigtigt denne gang.

Nope. stadig ingenting.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 02-11-04 14:55

> UPS - UPS - prøv nu
> så håber jeg sandelig, at jeg har gjort det rigtigt denne gang.
>
> Hilsen Jette

Virker fint nu, dejlig killing *får omgående killinge-abstinenser *suk*

Fra : Marlene

Dato : 02-11-04 16:14

"Heidi, Miver og Mulle's mor" <katteFJERN@DETTEpost.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:418791b8$0$33735$14726298@news.sunsite.dk...

> Virker fint nu, dejlig killing *får omgående killinge-abstinenser *suk*

Link virker ikke her (?) ("Serveren blev ikke fundet").

Mvh. Marlene.

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 02-11-04 17:17

> Link virker ikke her (?) ("Serveren blev ikke fundet").
>
> Mvh. Marlene.

Link virker, serveren er bare "nede" pt.
Prøv igen senere på aftenen...eller imorgen....

Fra : Marlene

Dato : 02-11-04 19:10

"Heidi, Miver og Mulle's mor" <katteFJERN@DETTEpost.cybercity.dk> skrev i en
meddelelse news:4187b2dd$0$33731$14726298@news.sunsite.dk...

> Link virker, serveren er bare "nede" pt.
> Prøv igen senere på aftenen...eller imorgen....

Ok

Mvh. Marlene.

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 02-11-04 12:27

"J" <8xjenyla@privat.dk(fjern 8x)> skrev i en meddelelse
> Ja, det syn's jeg da selv - men se her - billede 23 - 24 og 25 er lagt ind
> dag.

> Jeg har også lavet en ny mappe - Ludwig - der kan I se lillebror'en.
>
> Hilsen Jette

Hej Jette.

Hvor er Laurits bare en lækker kat .
Og sikke nogle flotte aftegninger han har!
Hvordan går det iøvrigt med ham?

Og lille Ludwig....hvor er han bare nuser . Ærgeligt at I må vente med at
få ham hjem. Men jeg forstår godt, at I ikke tør tage nogen chancer. Det er
bare svært at vente, ik´?

Med venlig hilsen
Helle Frederiksen.

Fra : J

Dato : 02-11-04 19:44

> Hvor er Laurits bare en lækker kat .
> Og sikke nogle flotte aftegninger han har!
> Hvordan går det iøvrigt med ham?

> Helle Frederiksen.

____________________

Ja, hvis bare jeg egentlig vidste det. Han er stadig hævet og rød i munden,
og dyrlægen har taget prøver og siger betændelse, og han får nogen piller.
Der skal så testes først i januar.
Har fået link fra Ida om en sygdom i munden (kan ikke lige huske hvad det
hed - noget med G) og har sendt link til dyrlægen, men har ikke hørt noget.
Eric skal derover i morgen, for hunden skal vaccineres, og så har jeg sagt,
at han skal spørge, om hun har modtaget den mail....
Men Laurits er ikke spor syg at se på, spiser pænt, er sød og kælen, meen
bliver mere og mere fræk - i går var han simpelthen styg.... rev blomster
ned, pillede jord op af potterne, klatrede i de tynde gardiner, hentede en
ost ned fra køkkenbordet (absolut forbudt område), men også nuser, da han lå
i den lille dukkevogn, hvor understellet er smidt ud, og overdelen blevet
til kattekurv (med kaleche) . Hvad mon mit barnebarn siger til det?
Så sådan er det....
hilsen Jette