kommende kattekilling ejer
Fra : T.K

Dato : 30-10-04 11:19

Ja, så er beslutningen truffet. Vi skal være katteejer. Nu lige et spørgsmål
angående et kradsetræ. Vil gerne have sådan en rigtig luksus en, men da den
er temmelig dyr, tænkte jeg på at anskaffe en brugt. Men det er måske en
dårlig ide. Vil killingen måske ikke bruge den, hvis den lugter af en anden
kat - eller måske er det en fordel den lugter brugt. Nogen der tør vove at
svare på det?

Fra : Battlefield´s

Dato : 31-10-04 16:34

"T.K" <t@fritid.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
anden
> kat - eller måske er det en fordel den lugter brugt. Nogen der tør vove at

Hej
Jeg tror godt at du kan købe brugt. Vi gjorde det selv og alle vores er
vildt glade for træet. De havde ingen problemer med fremmed lugt. Ellers kan
du jo evt. sprøjte det med Feliway eller måske Baldrian.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Hr. Pedersen

Dato : 01-11-04 17:05

"Nogen der tør vove at svare på det?"

He he, hjemme ved os vover vi ikke, men der bliver miavet en del !!

Johny P.