udekat til havekat & indekat til havekat
Fra : Allan

Dato : 29-10-04 21:28

Hej NG.
Nu er det næsten 14 dage siden jeg blev færdig nok med min indhegning til
baghaven.
Så her er lige en lille update

Ja og der skete der ting og sager for mine katte.
Dvs. Boris der var udekat blev spæret inde.
Og Kosmos der var indekat kom ud.

De tager det nu pænt begge to.

Boris sidder nu ofte og kigger ud af vinduerne der ikke er hegnet ind.
Men det gjorde han også før.
Og selvom jeg går ind og ud af en dør, til det fri, så løber han ikke ud.

Kosmos er ikke til at styre.
Men han mangler jo lang tids snusen i græsset.
Det gik helt galt med ham da jeg satte en kattelem ud til den indhegnede
baghave.
Ja nu løber han ind og ud hele tiden.

Og det er hele tiden

Han er også den eneste der har klatret i hegnet.
Men han er jo Maincoon så mon ikke han bliver for tung i røven med alderen.

Det var lidt glad skriveri her fra.
Det er jo godt når miverne har det godt og opfører sig eksmenplarisk

Jeg har flyttet et billede som min farmor har tegnet på nogle kakler.
Det har jeg sat op over kattelemmen.
Der mener jeg det kommer til sin ret.

Øv hjemmesiden er vist nede nu.
Men jeg lægger billedet op i denne mappe

Nå men så må i vente på hjemmesiden og på mig;

Mvk Allan

Fra : Allan

Dato : 05-11-04 19:22

"Allan" <Allan_roskilde@hotmail.FJERNcom> skrev i en meddelelse
> Hej NG.

Jeg svare lige mig selv.

Nu virker hjemmesiden så her er billeder af deres kattelem med bilede

Mvh Allan

Fra : karsten & Pia

Dato : 06-11-04 07:24

> Ja og der skete der ting og sager for mine katte.
> Dvs. Boris der var udekat blev spæret inde.
> Og Kosmos der var indekat kom ud.

Det ser fint ud, og nogen rigtig skønne katte må jeg sige.

Mvh Pia

Fra : Allan

Dato : 07-11-04 21:48

"karsten & Pia" <karsten.klaaby@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Det ser fint ud, og nogen rigtig skønne katte må jeg sige.
>
> Mvh Pia
Tak skal du have

Men det undre mig nu stadigvæk at Boris,Den gamle kat, Finder sig i at blive
spæret inde i haven.

Selvom jeg åbner hoveddøren prøver han ikke på at spæne ud, Så han har
åbenbart acepteret hans nye sikre udeliv.
Og det er jo rart.

Mvh Allan