Fonde
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 23-10-04 10:14

Jeg har lige brugt en lille times tid på at bladre medlemsblade igennem for
at finde navne på fonde der
hjælper kæledyrs-ejere, og når man nu er medlem af flere
foreninger og har været det gennem mange år, så er det
f****** trælst. Så for ikke at skulle det samme igennem
igen, tænkte jeg at I skulle have lov at hjælpe er det
ikke bare pænt af mig. Denne gang vil jeg så samle alt der kommer, dels på
"vores" hjemmeside og dels på pc'en.

Måske var det også en ide at samle de dyrlæger der neutralisere tidligt, dem
er der også jævnligt bud efter.

Så til alle jer der sidder sådan en dødsyg regnvejrsdag,
nu ved I hvad I kan gøre *GG* Jeg vil fortsætte med endnu en stak blade.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Battlefield´s

Dato : 23-10-04 18:17

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ***Ailurophil***
>
> "the greatness of a nation and it's moral progress,
> can be judged by how its animals are treated"

Hej Marianne
Har du prøvet at kigge i Kraks Fonde og Legater (det er en bog)?
Biblioteket burde have den, der er mange fonde af forskellig slags.
Hilsen Vibeke

---

Fra : maz

Dato : 24-10-04 07:38

Marianne Hellemose wrote:
> [...]
> ikke bare pænt af mig. Denne gang vil jeg så samle alt der kommer,
> dels på "vores" hjemmeside og dels på pc'en.
God idé, Marianne

Her er lidt både til dyrebeskyttelse og dyr:

http://www.semikolon.dk/legater.php4?op=viewdetails&lid=1197&cid=17&sid=188

http://www.semikolon.dk/legater.php4?op=viewdetails&lid=1157&cid=17&sid=188

http://www.semikolon.dk/legater.php4?op=viewdetails&lid=1127&cid=17&sid=188

Oplysningerne er lige til at cpy/paste
Du kan sikkert finde flere på siden, men jeg har ikke tid lige nu til at
kigge efter flere ;)
Der er flere på nettet ;)

> Måske var det også en ide at samle de dyrlæger der neutralisere
> tidligt, dem er der også jævnligt bud efter.

Endnu en god ide :)

Her er een (neutr. fra 10-12 uger): www.felina.dk

Maria