Øjenbetændelse
Fra : Jane M. :o)

Dato : 22-10-04 09:13

Hejsa

Mine killinger fik øjenbetændelse I forbindelse med da deres øjne begyndte
at åbne sig.

Nu har jeg renset dem nogle dage I kold kogt kamillethe og det er ved at
være helt væk hos alle.

Det jeg nu tænker på er, om jeg bare er uheldig, eller om det er ganske
normalt at de kan få øjenbetændelse I forbindelse med at øjnene begynder at
åbnes.

Mit tidligere kuld havde nemlig det samme?

Mvh Jane
---
http://www.janemark.dk/oktober.html

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 22-10-04 10:27

"Jane M. " <virker@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> at
> åbnes.
>
> Mit tidligere kuld havde nemlig det samme?

Ja, det er ikke særlig opløftende ting jeg har til dig. Men øjenbetændelse
som sådan findes ikke, hvis man kan sige det sådan.
Se her.
http://www.netdyredoktor.dk/Kat/Kat_Sygdomsleksikon/kat_syg_oejenbetaendelse.html
http://www.netdyredoktor.dk/Kat/Kat_Sygdomsleksikon/kat_syg_klamydia.html

Men et stort tillykke med mislingerne. Dejligt at du kunne få et godt
levedygtigt kuld dennegang
Hlisen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Jane M. :o)

Dato : 22-10-04 13:06

> [...]
> http://www.netdyredoktor.dk/Kat/Kat_Sygdomsleksikon/kat_syg_klamydia.html
>
> Men et stort tillykke med mislingerne. Dejligt at du kunne få et godt

Hejsa

Og tak.

Men der står faktisk I bunden at der er noget der hedder øjenbetændelse og
det er ca. 45% af de undersøgte øjenbetændelse der så var clamydia:

"I en mindre dansk undersøgelse af 29 katte med øjenbetændelse havde 45% af
kattene chlamydiainfektion."

Såååå... Jeg må håbe de er iblandt de 55%.

Mvh Jane