Kat Bortgives
Fra : Elbarto

Dato : 21-10-04 14:48

Ja min kæreste har en kat hun vil/skal af med
Det er en hun på ca 7 mdr helt sort

Kan ikke have hende her pga vi ikke må have kat

Erik og Maj

Fra : Elbarto

Dato : 21-10-04 15:17

"Elbarto" <elbarto@lite.dk> skrev i en meddelelse
> Ja min kæreste har en kat hun vil/skal af med
> Det er en hun på ca 7 mdr helt sort
>
> Kan ikke have hende her pga vi ikke må have kat
>

> Erik og Maj

Katten befinder sig iøvrigt i Kolding

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 21-10-04 15:37

> "Elbarto" <elbarto@lite.dk> skrev i en meddelelse

> Katten befinder sig iøvrigt i Kolding

Det hjalp jo med lidt mere information...men: er hun vaccineret,
steriliseret, vant til børn, til hunde, til andre katte, hvordan er hendes
personlighed? Jo mere information, I kan give, jo nemmere er det at finde et
hjem.

Prøv evt. www.vildkat.dk (hvis hun er neutraliseret)

MVH Mette

Fra : Elbarto

Dato : 21-10-04 16:05

"Mette Svangren Guttesen" <svangut@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> personlighed? Jo mere information, I kan give, jo nemmere er det at finde

Ved intet om den ud over den er extremt belastende at have indtil andre
tager den
Vi har reddet de fra aflivning da ejeren skulle rejse hjem til Island

Maj og Erik

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 21-10-04 15:33

"Elbarto" <elbarto@lite.dk> wrote in message
> Ja min kæreste har en kat hun vil/skal af med
> Det er en hun på ca 7 mdr helt sort
>
> Kan ikke have hende her pga vi ikke må have kat
>

> Erik og Maj

Anbefaler www.vildkat.dk

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 21-10-04 22:57

"Elbarto" <elbarto@lite.dk> skrev i en meddelelse
> Ja min kæreste har en kat hun vil/skal af med
> Det er en hun på ca 7 mdr helt sort
> Kan ikke have hende her pga vi ikke må have kat
> Erik og Maj

Post indlægget i gruppen "dk.marked.privat.dyr" og prøv så de
formidlingssider du kan finde på nettet, der findes snart mange :)

Held og lykke herfra :))

--
Hilsen Heidi, Miver og Mulle's mor
http://chocolade.dk