Nancy har fået killinger
Fra : Jane M. :o)

Dato : 21-10-04 10:30

Natten imellem fredag den 1. Oktober og lørdag den 2. Oktober - alt imens
jeg sludrede med en ven I telefonen plumbede der en killing ud på gulvet ude
I gange, det tilstødende rum til hvor jeg sad.

Jeg var dybt overrasket (da jeg havde regnet forkert med nedkomningstid), og
skyndte mig derud til Nancy.

Jeg fik hende og killingen ud I badeværelset, hvor der er gulvvarme, hvor
hun så fortsatte hendes veer.

Jeg sad hele natten og så én efter én komme ud.

Simpelthen en vidunderlig oplevelse.

5 stk. Dejlige sunde killinger kom der.

Skøn oplevelse, da jeg sidste gang "vi" blev mor til killinger med vores
anden kat Nala (der nu desværre er død), oplevede en noget anden gang I
tingene. Killingerne døde og kun én overlevede.

Så Det var bare en oplevelse der satte sine spor.

Jeg har lagt et billede ind af dem - lidt sammenkrøllede I hundekurven (den
overtog Nancy fra vores hund Stella, da hun valgte at rykke ind I et
klædeskab og jeg syntes hun skulle have lidt sikkerhed for, at killingerne
ikke røg ud af skabet.

Stella - vores hund (hendes kurv), har godt nok ikke været helt tilfreds med
det arrangement, men heldigvis har hun I sidste ende været ganske overbæren.

Hun går faktisk ind til killingerne nogle gange, når Nancy lige er ude og få
lidt luft, og slikker dem sødt og ligger sig lidt ved dem..

Stella er en hvalp på kun 13 uger - en Cavalier King Charles Spaniel.

Jeg får taget nogle bedre billeder af killingerne, når jeg får mit gode
kamera op at køre.

http://www.janemark.dk/oktober.html

Mvh Jane

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-04 10:56

"Jane M. " <virker@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Stella er en hvalp på kun 13 uger - en Cavalier King Charles Spaniel.
>
> Jeg får taget nogle bedre billeder af killingerne, når jeg får mit gode
> kamera op at køre.

Tillykke med killingerne.
Hvor er de bare bedårende

Hvad skete der egentlig med Nala ?

Også et stort tillykke med Stella. Hun er da bare kær.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Frk. Clausen

Dato : 21-10-04 13:27

Tillykke med disse søde killinger

"Buffy" <Tjekmig(snabe

Fra : Jane M. :o)

Dato : 21-10-04 19:45

On 21/10/04 11:55, in article 417787c6$0$203$edfadb0f@dread12.news.tele.dk,
"Buffy" <Tjekmigsnabel-apc.dk> wrote:

> "Jane M. " <virker@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tillykke med killingerne.
> Hvor er de bare bedårende
>
> Hvad skete der egentlig med Nala ?
>
> Også et stort tillykke med Stella. Hun er da bare kær.

Hejsa

Og tak.

Ja, Nala blev jo desværre kørt over - Heldigvis efter den ene overlevende
killing var blevet omkring de 12 uger.

Mvh jane

Fra : Battlefield´s

Dato : 21-10-04 13:38

> [...]

> Stella er en hvalp på kun 13 uger - en Cavalier King Charles Spaniel.
>
> Jeg får taget nogle bedre billeder af killingerne, når jeg får mit gode

Hej Jane
Tillykke med killingerne.
Stella er også skøn! Men pas på med at give hende kattenes mad (som du
skriver på hjemmesiden) det er alt for proteinrigt for en hund, så du
risikerer at hun får allergi.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Jane M. :o)

Dato : 21-10-04 19:44

> [...]
> Stella er også skøn! Men pas på med at give hende kattenes mad (som du
> skriver på hjemmesiden) det er alt for proteinrigt for en hund, så du

Hejsa

Tak. Og ja - nu har vi stilt Kattenes mad oppe på et bord, så kun de kan nå
det.

Det er nemlig også for saltrig nævnte dyrelægen - I forhold til
hvalpefoderet.

Men det er da også urimligt for lille Stella når nu det killingemad smager
meget bedre.

Mvh Jane
---
http://www.janemark.dk