Det er nok liiige i overkanten ;-D
Fra : Kate

Dato : 14-10-04 22:19

Mowsen skulle vaccineres idag og som afslutning på min "lille" mis's
undersøgelse bad jeg dyrlægen veje ham........ gulp......Godt nok ved
jeg han er en tung sag, men.......hold da helt fest, han har taget
nøjagtigt 1 kg på siden sidste år, så nu er hans kampvægt oppe på 7kg.
Puha, jeg forstår godt det gungrer når han hopper og løber henover mine
tæppeløse gulve.

Og så er han den værste kylling *fnis* han kom kun ud af kassen da
dyrlægen skulle veje ham, resten af undersøgelsen foregik med Mows
trykket ned i bunden af katten. Den er af den type hvor man nemt kan
klipse toppen af. Da jeg samlede kassen kravlede han straks ind i den,
hvor han herhjemme ikke ville derind da vi skulle afsted Godt han
er en godmodig missekat som ikke får voldelige tendenser

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Hrönn Samsonardóttir~

Dato : 15-10-04 15:35

> [...]
> nøjagtigt 1 kg på siden sidste år, så nu er hans kampvægt oppe på 7kg.
> Puha, jeg forstår godt det gungrer når han hopper og løber henover mine

Hej Kate

Det er da bare en helt normal vægt for en han kat ....min ''lille''
Tarzan vejede 7,3 kg sidste gang jeg var på vægten med ham......
Og ja......vi er heller ikke i tvil om det når han bevæger sig rundt i
huset og som den ''lille'' mor´s mis han er, så skal han absolut sove
oven på mine ben om natten og det ''fixerer'' mig i sengen og jeg har
bare hamrende ondt i mine hofter/ben når jeg vågner

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir Meyer
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 15-10-04 18:29

Hrönn Samsonardóttir Meyer skrev i en meddelelse...

> Det er da bare en helt normal vægt for en han kat

Ja, det vil jeg da også sige

.....min ''lille''
> Tarzan vejede 7,3 kg sidste gang jeg var på vægten med ham......

Århh - sådan en lille sylfide. Min Gizmo vejede 8,4 kilo da han blev vejet
hos dyrlægen i maj - og jeg er ked af at sige det, men jeg tror næppe han
har tabt sig, nok snarere tværtimod.

> [...]
> oven på mine ben om natten og det ''fixerer'' mig i sengen og jeg har
> bare hamrende ondt i mine hofter/ben når jeg vågner

Gizmo er også min sengekammerat, men han ligger da heldigvis bare op ad mig
og ikke på mig. Ved dog ikke om det er meget bedre, når han først er gået i
seng er det næsten umuligt at rokke ved ham, så nogle gange har jeg kun en
halv seng i længden at gøre godt med

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- Ophørsudsalg i butikken

Fra : Kate

Dato : 17-10-04 10:37

"Tina Susanne Johansson" <tina_johansson@NOSPAMyahoo.com> wrote in

> Min Gizmo vejede 8,4 kilo da han blev vejet
> hos dyrlægen i maj

Huha, så er Mows jo bare en lille nipsting til sammenligning

Fra : Tina Susanne Johanss~

Dato : 17-10-04 12:45

Kate skrev i en meddelelse...

> Huha, så er Mows jo bare en lille nipsting til sammenligning

Ja, hvis ikke det var fordi han vrider og vender sig når man løfter ham i
længere tid, så kunne jeg bruge ham til vægtløftning. Jeg tror jeg kunne få
nogle gode armmuskler ud af den træning

Heldigvis er han også både høj og lang, så han ligner ikke Garfield med
hensyn til fedtfordeling - endnu

Mvh Tina
--
www.1001kat.dk
- Ophørsudsalg i butikken

Fra : Kate

Dato : 17-10-04 10:37

Hrönn Samsonardóttir Meyer <bamseKATTE@BAKKEcool.dk> wrote in

> som den ''lille'' mor´s mis han er, så skal han absolut sove
> oven på mine ben om natten og det ''fixerer'' mig i sengen og jeg har
> bare hamrende ondt i mine hofter/ben når jeg vågner

Puha, det lyder godt nok hårdt Jeg har heldigvis været hård omkring
sovning fra starten med alle mine katte. De må inderligt gerne sove i
sengen, men ikke ovenpå mig. Det har resulteret i at ingen sover i
sengen hos mig, men alle kommer og siger godmorgen. Mows og Lante
kommer og bliver morgennusset, Johan og Doughnut står på gulvet og
råber op