JO-jo vi hygger os.
Fra : Coppi

Dato : 06-10-04 13:37

Hej alle kattefans.

Lige en lille hilsen fra den heldigste kat i hele området.

Ja, min menneskemor ville ikke have haft mig, da jeg faldt ned fra høloftet
( 4 uger gammel ), hun vidste nemlig godt, at jeg ville snige mig ind i
hendes hjerte og blive snotforkælet og hun troede ikke på, at de 2
rotweilere hun havde i forvejen kunne komme til, at enes med mig. Og så var
hun selvfølgelig bange for, at blive glad for sådan et lille skidt og så
skulle miste mig igen.

MEN kom ikke her, jeg charmerede mig, da også bare ind på rotterne, efter
sådan en 3 uger.
Og nu enes vi fint. Vi sover alle sammen i hver sin seng, men ved siden af
hinanden, hver eneste nat, sammen med mor og far.

Coppi, som er min rottefætter og jeg, ja vi hygger os, d.v.s. jeg hygger mig
med, at fange hans hale, så går han bare. Somme tider hvis jeg sådan lige
kan nå ham, så slår jeg lidt til ham med poten.

Min far siger, at jeg kun er rigtig sød 10 min. om dagen, resten af tiden
sover jeg eller laver ulykker.Men det passer nu ikke helt.

Han har faktisk lavet en dør i væggen, helt kun til mig. Så hvis de ikke er
hjemme, kan jeg så gå ud og besøge coppi i hundegården, måske endda stjæle
hans hundehus, så han skal ligge ude i regnvejet, men ellers er jeg sød nok.

Nå jeg kunne blive ved, jeg skriver måske senere om alle mine fortrin

Pivser

Fra : Coppi

Dato : 06-10-04 13:44

"Jeg må lige tilføje, at lige nu ligger jeg og spinder helt vildt i min mors
arm, så må jeg da være sød.

Fra : Denise

Dato : 06-10-04 15:20

Coppi wrote:
> [...]
> ellers er jeg sød nok.
>
> Nå jeg kunne blive ved, jeg skriver måske senere om alle mine fortrin

Hej Piver
Ja du lyder godt nok som en rigtig charmetrold

--
Hilsen Denise

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 06-10-04 17:04

On 2004-10-06 14:37:19 +0200, "Coppi" <annie321@privat.dk> said:

> <klip> en herlig historie..

Nårh.. endnu en kat reddet af sin charme
--
Knus fra Ann R