Kradsetræer, og "katteparfume"
Fra : Anders

Dato : 30-09-04 16:10

Hej NG.

Jeg skal have mine to Maine Coon killinger hjem om knap tre uger nu, glæder
mig helt afsindigt

Det skal lige nævnes at det er første gang jeg har kat. Jeg har sat mig ind
i alt muligt efterhånden, så jeg føler mig ret godt forberedt.

Nå men, jeg har ldet mig fortælle man kan købe noget spray/dråber til at
behandle kattens kradsetræ og kradsemiljø med. Det skulle efter sigende have
den virkning at katten ikke forkøler sig på sofa og lignende.

Mit spørgsmål er flg, virker det?
Og i så fald, hvilke mærker er efter jeres erfaringer det bedste?

Med Venlig Hilsen

Anders.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 30-09-04 17:10

Hej Anders

Det må være Baldrian du tænker på, det virker meget
tiltrækkende på de fleste katte, så duften "lokker" dem til træet. Får du
problemer med at de udser sig sofaen som
krassested er det en rigtig god ide at sprøjte stederne med Feliway, det
snyder katten til at tro at den allerede har
afmærket sofaen.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : CC

Dato : 01-10-04 10:24

"Marianne Hellemose" <hellemose.som4@mail.dk> wrote in message
> [...]
> ***Ailurophil***
>
> "the greatness of a nation and it's moral progress,
> can be judged by how its animals are treated"

Det kunne også være Catnipspray (dyrehandleren har det normalt). Når vi
sprayer med det går det 4 ud af 5 fuldstændig agurk - de elsker det.

hilsen
Claus

Fra : Jon & Ann-Rikka

Dato : 02-10-04 15:51

> Hej Anders
>
> Det må være Baldrian du tænker på, det virker meget
> tiltrækkende på de fleste katte, så duften "lokker" dem til træet.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hmmm.. vores kat, sniffer bare til " katteparfumen" og vender R**** til *GG*
Det duer i hvert fald ikke på vores kat...

--
MVH
Procesteknolog/ Proces-engineer, Novo Nordisk A/S, Bioprocess Purification