Siri i sofaen
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 27-10-04 21:04

Hej

I dag har jeg fået mig et par gode grin over Siri, så jeg vil lige
dele dem med jer.

Først går jeg rundt i hele huset (66m2) og leder efter hende. Hun er
ingen steder. Så kigger jeg ud i haven efter hende. Her kan jeg heller
ikke se hende. Så jeg sætter mig ned i sofaen for at tage sko på. Og
sætter mig på hende!

Siri vejer 45 kg og er 60 cm høj, men hun kunne fuldstændig rulle sig
sammen. Og hun må slet ikke være i møblerne! Hvordan hun er kommet
derop ved jeg ikke. Tæpperne lå pænt ved siden af og der er kun 20 cm
mellem sofaen og bordet.

Jeg grinede så meget, at jeg slet ikke kunne skælde hende ud. Hun har
aldrig gjort det før, men i dag synes hun lige at det ville være
hyggeligt.

Så ville jeg gå min mand i møde, da han kom fra arbejde. Nu er Siri jo
ikke en newf for ingenting, så hun går næsten altid med et eller andet
i munden. Hun samler tomme plastikflasker op, juicekartoner, en pind,
et pose eller et eller andet. Normalt kigger jeg lige efter hvad det
er. Og i dag var det altså et lyseblåt kondom! Hvorfor det ligger midt
i et boligkvarter med masser af børn ved jeg ikke, men min lille Siri
skal nu ikke gå rundt med sådan et i munden, så det blev altså nu
taget fra hende. Kort tid efter fandt hun heldigvis en juicekarton.

Og nu vil vi gå vores aftenstur og så vil vi sove!

Godnat, Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : Lars

Dato : 28-10-04 06:16

Hejsa

En lille ide fra en - desværre nu afdød, men også bæreglad newf, jeg havde.
Hende startede jeg med at give en tom stof-bærepose at bære på.
På et tidspunkt lærte hun at bære den i håndtagene.
På et tidspunkt røg der også en liter mælk ned i posen.
Så lærte hun at gå med både håndtag og snor i munden samtidig.
Til sidst kunne hun bære en fuld pose hjem for mig hver gang vi var ude og
handle

- og var selvfølgelig så berømt at folk stadig snakker om hende

God fornøjelse
Lars

www.tavestpaa.dk

Fra : Karina G.C.

Dato : 28-10-04 09:08

> [...]
> i et boligkvarter med masser af børn ved jeg ikke, men min lille Siri
> skal nu ikke gå rundt med sådan et i munden, så det blev altså nu

Hihihi, jeg kan lige se det for mig - et lysseblåt kondom *GG*

Misja futter også altid rundt med noget fundet i munden, dog har hun
aldrig fundet et kondom men ofte finder hun mere eller mindre tømte
øl-dåser og små plast snapse flasker og DER sætter JEG grænsen *GS*

Vh. Karina - der IKKE vil ha' en ØL-hund

Fra : Benny Mortensen 9380

Dato : 28-10-04 10:30

> [...]
> sammen. Og hun må slet ikke være i møblerne! Hvordan hun er kommet
> derop ved jeg ikke. Tæpperne lå pænt ved siden af og der er kun 20 cm

Tjae.... Hun skulle jo som sådan, ikke være helt så let, lige at overse...
Men hvordan....Joh....1...2....3...og så et lille bitte hop

> [...]
> skal nu ikke gå rundt med sådan et i munden, så det blev altså nu
> taget fra hende. Kort tid efter fandt hun heldigvis en juicekarton.

Tja, det kan da godt være, at man føler sig " A bette kon dom " når hun går
med et sådan i munden .... Men en eller anden, må jo have ment, at der
var børn nok i kvarteret...:)

> Og nu vil vi gå vores aftenstur og så vil vi sove!

Så så, nu ikke fræk, bare fordi Siri finder remedierne )

M.V.H.....Benny..

Fra : Winther

Dato : 28-10-04 15:22

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev i en meddelelse >
> [...]
> sammen. Og hun må slet ikke være i møblerne! Hvordan hun er kommet
> derop ved jeg ikke. Tæpperne lå pænt ved siden af og der er kun 20 cm

Ja, de fylder ikke meget med dårlig samvittighed. Se min sofahund i
DK.binaer

Vh. Winther

Fra : dpl

Dato : 28-10-04 18:32

Hej Trine!
Bor I også i et ret lille hus? Vores er kun på ca. 75m2, og det er nogle
gange lidt for småt til at huse både os og dyrene, specielt vores skt.
bernhard på 70kg. Han er dog heller ikke kræsen, og tager gerne til
takke med en stol *smil*
http://www.kishka.dk/dorthes/foto/nansen3.jpg

Desuden har han fået en sofa ude i haven, hvor han faktisk elsker at
ligge, både sommer og vinter, så det hjælper lidt.
http://www.kishka.dk/dorthes/foto/nansen4.jpg

Hilsen Dorthe

Fra : Ukendt

Dato : 29-10-04 10:15

"dpl" <dplahrmann@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.kishka.dk/dorthes/foto/nansen3.jpg

LOL, det er altså et godt billede..

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Kirsten

Dato : 31-10-04 17:21

> [...]
> Desuden har han fået en sofa ude i haven, hvor han faktisk elsker at
> ligge, både sommer og vinter, så det hjælper lidt.

Hej Dorthe.

Sjældent har jeg dog set så køn en sct. bernhard som din!

Venlig hilsen Kirsten, der selv har haft den kønneste newf.