to hunde fundet
Fra : Anita

Dato : 26-10-04 16:03

Hej

Er der nogen der savner deres hunde?
En rotweiler han og en lys tæve muligvis en blanding løb rundt i Grøngrøft.
Falck har hentet dem, da jeg ikke kunne have dem her pga mine egne hunde. De
virker meget tillidsfulde og kælne.

venlig hilsen
Anita

Fra : Jimmy

Dato : 26-10-04 16:08

"Anita" <anitaosk"FLAT@"COATED"hotmail.com> wrote in message
> Hej
>
> Er der nogen der savner deres hunde?

Er de både uden hundetegn, chipning og øretatovering??

Mvh
Jimmy

Fra : Anita

Dato : 26-10-04 16:27

"Jimmy" <bla@bla.bla> skrev i en meddelelse

> Er de både uden hundetegn, chipning og øretatovering??
>
> Mvh
> Jimmy

Hej

Ja de var desværre ikke mærket, havde heller ingen halsbånd på.

Anita

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 26-10-04 18:14

"Anita" <anitaosk"FLAT@"COATED"hotmail.com> wrote:

> "Jimmy" <bla@bla.bla> skrev i en meddelelse

> Hej
>
> Ja de var desværre ikke mærket, havde heller ingen halsbånd på.

og det er blevet scannet for chips ? ... selv Falck skal nogle gange
mindes om at hunde idag ikke behøver at være synligt tatoveret ....

/thomas

--
A: Because it messes up the order in which people normally read text.
Q: Why is top-posting such a bad thing?