Hvid Schæfer
Fra : Willi Rouainia

Dato : 25-10-04 17:49

Hey med jer

Min ven vil gerne købe en hvis schæfer hund.. men han har lidt problemer med
at finde en kennel eller lign. kan i hjælpe

Helst gerne på sjælland..

vh

willi

Fra : Heidi Jensen

Dato : 26-10-04 20:52

Kig her: http://hestenettet.dk/markedspladsen/read.php4?f=15&i=25998&t=25998

Fra : Allan

Dato : 27-10-04 21:22

Hm, der skulle vel heller ikke være nogen, der kunne hjælpe med at finde en
kennel i Midt- og Nordjylland?
Har racen egentlig en klub her i landet? Send endelig et link

/Allan

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-04 22:02

"Allan" <ako@mail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse
> Hm, der skulle vel heller ikke være nogen, der kunne hjælpe med at finde
en
> kennel i Midt- og Nordjylland?

Denne Kennel ser ud til, at have et godt opdræt, selvom de kører med DRU
stamtavle:

http://www.hvidschaeferhund.dk/

Kender ikke selv noget til kennelen eller folkene bag, andet end
hjemmesiden.

> Har racen egentlig en klub her i landet? Send endelig et link

På DRU`s hjemmeside fandt jeg også dette link:

http://www.dru.dk/hyrdehund.htm

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Allan

Dato : 29-10-04 11:24

Tak

Fra : Bright White

Dato : 03-11-04 12:35

Den største klub i DK for Hvide Schæfere er Dansk Hvid
Schæferhundeklub

http://www.hvidschaeferhundeklub.dk

Som opdrætter er vi selv medlem af denne klub også kaldet DHSK.

Hvis i vil vide mere om den hvide schæfer, kan i jo altid tage et smut
forbi vores hjemmeside: http://www.brightwhite.dk

Fra : Christian Holm

Dato : 28-10-04 23:37

Hej, du skal lede under Hvid Schweizisk Hyrdehund (Berger Blanc Suisse).
Dette er navnet som racen skiftede til, vist nok i 1991, da den blev
godkendt som en selvstændig race.

se evt. her: http://www.hvidhyrdehund.dk/Racebeskrivelse.asp

Mvh
Christian