Ammehjælp !!
Fra : Henriette Lund Larse~

Dato : 22-10-04 12:32

Hej Allesammen !

Jeg er lige blevet ringet op af en kvinde fra Silkeborg-egnen. Hun mangler
akut ammehjælp til 3 am.staffordhvalpe, da tæven desværre er død. Hvalpene
er en uge gamle, og hun har kunnet skaffe ammehjælp til 3 ud af 6. De sidste
3 er på flaske, men tager alt for lidt fra ! Min egne tæve kan desværre ikke
hjælpe, da hun nu, hvor hendes 7 hvalpe er 6 1/2 uge, er begyndt at afvise
dem. Hvis der er nogen, der kan hjælpe, så råb op ! Jeg kan formidle
kontakten.

Mvh Henriette
www.sitecenter.dk/detlarsenskeparadis

Fra : Battlefield´s

Dato : 22-10-04 12:35

"Henriette Lund Larsen" <henriette.larsen[nospam]@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:4178efc8$0$214$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> [...]
> hjælpe, da hun nu, hvor hendes 7 hvalpe er 6 1/2 uge, er begyndt at afvise
> dem. Hvis der er nogen, der kan hjælpe, så råb op ! Jeg kan formidle

Hej
Prøv ammeservice hos Dansk Retriever Klub (det er for alle hunde):
http://www.dansk-retriever-klub.dk/
(link er i øverste højre hjørne på forsiden)
Så vidt jeg kan se er der en Collie, der kan aftage et par hvalpe.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 22-10-04 14:58

Der er også dette link

http://www.ammestuen.dk/

hilsen Pia

Fra : Henriette Lund Larse~

Dato : 22-10-04 15:28

"Pia Palmblad Wright" <fallohide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>>> dem. Hvis der er nogen, der kan hjælpe, så råb op ! Jeg kan formidle

Tak for hjælpen - jeg formidler det hermed videre..
mvh Henriette

Fra : Henriette Lund Larse~

Dato : 22-10-04 16:03

"Henriette Lund Larsen" <henriette.larsen[nospam]@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:41791908$0$313$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Tak for hjælpen - jeg formidler det hermed videre..
> mvh Henriette

....og så dog alligevel..det var det forkerte nummer jeg havde - møg ! Nå mem
jeg opforderede hende til at kikke her i gruppen - så det håber jeg hun gør
!

Fra : Lene

Dato : 22-10-04 19:25

Hejsa.

Jeg har en Amstaff tæve der lige har haft hvalpe. Selvom de nu er 9 uger
gamle, har hun stadig masser af mælk. Jeg ved jo ikke om hun vil blive ved
med det, men jeg er da villig til at prøve. Jeg ved jo så heller ikke om
tæven synes det bliver lige hårdt nok med 3 nye hvalpe?? Men hvis ikke hun
finder anden hjælp, er jeg som skrevet villig til at prøve.

Jeg kan kontaktes på: kennelurbrand@webbyen.dk hvis hun skriver hendes tlf
nr i mailen ringer jeg gerne til hende.
Mvh. Lene

www.kennelurbrand.webbyen.dk

Fra : Henriette Lund Larse~

Dato : 22-10-04 20:25

"Lene" <kennelurbrand_fjern_dette_@webbyen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> tæven synes det bliver lige hårdt nok med 3 nye hvalpe?? Men hvis ikke hun
> finder anden hjælp, er jeg som skrevet villig til at prøve.

Hej Lene !

Jeg foreslog hende faktisk at tjekke lige netop din kennel, da jeg her i
gruppen har set at en af jeres tæver har hvalpe ! Jeg har desværre misset
hendes nummer og kan ikke finde hendes kennel (?) i DKK. Jeg håber, hun
følger opfordringen til at kikke her i nyhedsgruppen. Hvis du/I kender en
Amstaff opdrætter omkring Silkeborg, som hedder Rebecca kan vi måske
lokalisere hende ?
(hvad skal man med en nummerviser, som "selv" sletter numrene !)

Fra : Lene

Dato : 22-10-04 21:01

Hej Henriette.

Jeg kender desværre ikke nogen kennel ved Silkeborg. Men hun er helt sikkert
velkommen til at kontakte os...håber på det bedste for de små.
Mange hilsner Lene.

"Henriette Lund Larsen" <henriette.larsen[nospam]@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:41795e77$0$300$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...