apropos mit forrige indlæg
Fra : Nana Sørensen

Dato : 17-10-04 14:48

Hejsa...

Fortæl, fortæl, FORTÆL! Hvad gjorde i da i fik hund nummer to? Hvilke
problemer havde i, hvis der var nogen? Hvordan sørgede i for at ingen var
udenfor, og ingen blev jaloux? Hvordan tog hund nummer et den lille nye?
Hvor gammel var hund nummer et, og nummer to?
Jeg skal bare høre alt... Jeg vil gerne sørge for at alt går som det
skal.

Mvh. Nana

Fra : Pwh

Dato : 17-10-04 20:40

> [...]
> lille nye? Hvor gammel var hund nummer et, og nummer to?
> Jeg skal bare høre alt... Jeg vil gerne sørge for at alt går som

Tillykke med den lille ny
Jeg fik selv en 8 ugers hvalp som makker til min nu 2.5 år gamle hund for ca 4 mdr siden,
det var en kastreret hanhund jeg havde i forvejen og en tæve som jeg fik.
Tyson (den voksne) har altid været glad for hvalpe og unghunde så jeg var ikke
spor nervøs for at komme hjem med Angel. Hun var dog lidt agrassiv overfor Tyson lige til
at
starte med, det har uden tvivl været pgr alt det nye. Så Tyson holdt sig i respektfuld
afstand
den første aften, men allerede dagen efter hyggede de sig fint sammen og har stadig fået
mere
og mere fornøjelse af hinanden. Der var dog en periode på 2-3 uger hvor man kunne mærke
at hun irerterrede Tyson lidt, han trak sig simpelthen væk hvergang hun kom moslende.
Det er heldigvis gået helt over nu hvor alt er fryd og gammen
Jeg har hele tiden været meget bevidst omkring ikke at glemme Tyson pgr hvalpen, så han
fik
faktisk meget mere opmærksomhed end han normalt ville have fået. Jeg gør så også med vilje
det at Tyson altid kommer i første række mht at blive fodret først, og først få snor på og
alle
den slag småting der er i hverdagen. Angel skal vide at hun indtil videre er nederst i
hirakiet,
hvordan de så indordner sig når hun bliver voksen må de selv finde ud af.
Jeg tror faktisk at det bliver Angel der bliver førerhunden, hun er en meget bestemt dame
og væsentligt mere intelligent end Tyson er.
På billedet er Angel ca 10 uger, hun er en Lab/Rotte og Tyson er en Lab/Schæfer
http://megapixel.dk/vis/billede/170480/3//107_0743.JPG

/Jens (som bliver gladere for sine 2 hunde dag for dag)

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-04 20:58

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> På billedet er Angel ca 10 uger, hun er en Lab/Rotte og Tyson er en
Lab/Schæfer
> http://megapixel.dk/vis/billede/170480/3//107_0743.JPG

Nuser, men så bette er hun garanteret ikke mere.
Har du ingen nyere billeder af hende ?

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Pwh

Dato : 18-10-04 16:51

Buffy wrote:

> Nuser, men så bette er hun garanteret ikke mere.

Næh, nu er hun en stor dejlig pige på knap 7mdr som vejer 33kg
og har en skulderhøjde på 58cm, og hun vokser stadig støt

> Har du ingen nyere billeder af hende ?

Det skal du ikke spørge om 2 gange
http://megapixel.dk/vis/billede/227521/3//114_1413.JPG
http://megapixel.dk/vis/billede/227522/3//114_1424.JPG
http://megapixel.dk/vis/billede/227523/3//114_1433.JPG
http://megapixel.dk/vis/billede/227524/3//114_1446.JPG

/Jens

Fra : Eva Schmidt

Dato : 18-10-04 17:16

> Næh, nu er hun en stor dejlig pige på knap 7mdr som vejer 33kg
> og har en skulderhøjde på 58cm, og hun vokser stadig støt

> [...]

Hej Jens

Det er nogle megasmukke hunde, du har - hold da op, man kan næsten spejle
sig i deres blanke pels.
Dejlig billeder af dejlige hunde - og katten, den er også dejlig *SS*

mvh Eva

Fra : Pwh

Dato : 18-10-04 17:53

> [...]
> spejle sig i deres blanke pels.
> Dejlig billeder af dejlige hunde - og katten, den er også dejlig *SS*

Jeg siger mange tak, jeg synes jo selv at det er et par smukke hunde
De bliver da også rost meget af folk for både deres udseende og sind,
det er jo sådan noget der varmer en hundejers hjerte.
Katten har jeg haft i 6 år og var mit første eget dyr, så han vil altid have
en speciel plads i mit hjerte.
Som de kloge siger, et hus uden kat er et hus, et hus med kat er et hjem

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-04 17:41

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Næh, nu er hun en stor dejlig pige på knap 7mdr som vejer 33kg
> og har en skulderhøjde på 58cm, og hun vokser stadig støt

Ja, de vokser jo lynhurtigt.
Assi er nu 62 cm. i skulderhøjde og vejer ca. 26 kg. Hun er 4 mdr. gammel
nu.

Hvor høj er Tyson ?

> Det skal du ikke spørge om 2 gange
> [...]

Hun er jo en rigtig køn hund og allerede meget mere voksen, at se på.

--
Mvh. www.tjekmig.dk

Tilmeld din hund på:
http://tjekmig.dk/hotornot/

Fra : Pwh

Dato : 18-10-04 17:59

> Ja, de vokser jo lynhurtigt.

Ja tak for kaffe, jeg synes jo stadig at Angel er en lille pjevs,
det virker som om at det er Tyson der skrumper

> Assi er nu 62 cm. i skulderhøjde og vejer ca. 26 kg. Hun er 4 mdr.
> gammel nu.

Hæ, hun ender med at blive en lang lømmel

> Hvor høj er Tyson ?

Sidste måling viste 67cm, og han vejede 43 for nylig hos dyrelægen
så han ryger lidt på skrump så han kommer ned på 41-42kg igen.

> Hun er jo en rigtig køn hund og allerede meget mere voksen, at se på.

Jeg siger tak, Angel er faktisk faldet ret heldigt ud, det ved man jo aldrig
rigtigt med den slags blandinger, men jeg har været heldig med begge to

/Jens

Fra : Nana Sørensen

Dato : 17-10-04 22:04

> [...]
> http://megapixel.dk/vis/billede/170480/3//107_0743.JPG
>
> /Jens (som bliver gladere for sine 2 hunde dag for dag)

Hej Jens..

Jeg tænkte faktisk ret meget på Angel og Tyson, da jeg oprettede dette
indlæg. Jeg kunne jo godt huske at du sommetider har været her.
Jeg syntes dit svar tyder på at det er den rigtige beslutning jeg har
truffet.
Jeg har også tænkt mig at favorisere Peanut en smule, for at han ikek føler
sig udenfor. Han er jo heller ikke så gammel endnu, så jeg satser på at han
ser hende som en legekammerat og ikke som en rival.
Jeg håber sådan at det går godt. Vores små vuffere skal jo helst være
lykkelige.
Hvad f... gør jeg, hvis Peanut bare HADER den nye hvalp?
Og hvordan lader man dem møde hinanden første gang? Peanut plejer ikke at
have nogen som helst problemer overhovedet med andre hunde, dog er han lidt
nervøs hvis de er meget store. Han er jo kun en lille lort.

Mvh. Nana

Fra : Pwh

Dato : 18-10-04 16:37

Nana Sørensen wrote:
> Hej Jens..
>
> Jeg tænkte faktisk ret meget på Angel og Tyson, da jeg oprettede dette
> indlæg. Jeg kunne jo godt huske at du sommetider har været her.

Tak skal du have, det er da rart at der er nogen der tænker på en
så længe det er posetive tanker du har haft
Har du tænkt at bare ham bøven med de 2 Labmisfostre ikke kommer
og ødelægger mit indlæg, så er det selvfølgelig ikke så godt )

> Jeg syntes dit svar tyder på at det er den rigtige beslutning jeg har
> truffet.

Det har det helt sikkert været for mig og Tyson.

> Hvad f... gør jeg, hvis Peanut bare HADER den nye hvalp?

Hvorfor skulle han dog det.

> Og hvordan lader man dem møde hinanden første gang?

Jeg lod Tyson og Angel mødes ude i min have, og som sagt var
Angel lidt agrassiv til at starte med.
Den lille 6kgs purk snappede sgu ud efter 42kgs Tyson

/Jens

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-04 21:56

KLIP

Tja... jeg læste alt hvad jeg kunne komme på og spurgte i vilden sky omkring
hvad jeg skulle forberede til deres første møde.. Fandt så ud af at det var
allerbedst et neutralt sted og derefter at gå hjem sammen når de lige havde
ræst af...

Problemet var bare lige at vejrguderne ikke var med os da vi kom hjem med
Manfred, så sne/regn/hagl-blandingen var lidt i vejen for min ellers så
veludtænkte plan.. Så det endte med at jeg bare satte ham ned midt på
køkkengulvet, og så kunne Molly-ding-dong ellers bare snuse ham af og løbe
rundt om ham en 2-300 gange mens ham blev lille bitte af frygt for
lege-monsteret..

Der gik nu ikke lang tid (½ times tid vil jeg tro) før at Molly fandt ud af
at han sgu havde glemt sin ejer, så han skulle nok blive her lidt.. Resten
kan jeg ikke huske.. Det gik vist slag i slag..

Men jo jo, Molly er stadig den der får mest opmærksomhed i dag, selvom
lillebror nu er 1 år.. For ligesom at støtte hende lidt i hierakiet.. For
jeg har det ligesom Labbe-Jens... Jeg er ikke ret meget i tvivl om at det
sgu er den lille der får magten en dag... (altså over hundene )

Nu vil jeg også være med på den billede-fremvisning, så smider lige et par
billeder eller hundrede i binaer.

Hilsen Camilla

Fra : Battlefield´s

Dato : 19-10-04 11:10

"M&M" <milla snabela jyde punktum dk> skrev i en meddelelse
> KLIP
>
> Nu vil jeg også være med på den billede-fremvisning, så smider lige et par
> billeder eller hundrede i binaer.
>
> Hilsen Camilla

Hej
Nårhhh. .. Manfred ser sød ud, men hvor der Molly?
Hilsen Vibeke

---

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-04 22:21

"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> "M&M" <milla snabela jyde punktum dk> skrev i en meddelelse

> Hej
> Nårhhh. .. Manfred ser sød ud, men hvor der Molly?
> Hilsen Vibeke

Sådan der! Molly er naturligvis den "store" (læs: lidt tykke) tæve der er
lys i pelsen på de billeder i dk.binaer.

Hilsen Camilla