kiroprakter til hund
Fra : simon leth jensen

Dato : 03-10-04 20:15

Hej med jer

Ja nu har min hund igen ondt i nakken og det gik lige så godt. Men der var
en der forslog mig en kiroprakter til hunden, men er der nogen der ved hvor
der er en omkring djursland?Jeg bor næsten i grenå?
Jeg er ked af hvis det er slut med at gå til agility hun er kun 3,5 år.
Jeg ringer til dyrlægen imorgen for at høre om jeg kan få flere piller til
hunden. Hun får lov til ikke at komme til træning mere i år.
hilsen Tina

Fra : Rikke Andersen

Dato : 04-10-04 08:24

"simon leth jensen" <simon.leth.jensen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg ringer til dyrlægen imorgen for at høre om jeg kan få flere piller til
> hunden. Hun får lov til ikke at komme til træning mere i år.

Jeg ved Marianne Bendixen i hvert fald tidligere har kørt til Århus en gang
om ugen men om hun gør det længere tør jeg ikke sige. Hun er i hvert fald
enorm dygtig og har mange agilityhunde i akut og forebyggende behandling

Rikke Andersen

Fra : simon leth jensen

Dato : 04-10-04 15:46

Hej Rikke

men hvor er det hun er hende marianne bendixen?
hilsen tina

Fra : Rikke Andersen

Dato : 05-10-04 08:06

"simon leth jensen" <simon.leth.jensen@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Rikke
>
> men hvor er det hun er hende marianne bendixen?
> hilsen tina

Hun er fra Sjælland - jeg kan ikke lige huske hvor - og jeg ved som sagt
ikke om hun stadig kører til Jylland en gang om ugen. Men her er hendes
telefonnummer, så kan du tale med hende, det kan også godt være hun kan
anbefale et alternativ: 28 19 48 79

Hilsen Rikke