Tak for et godt show.
Fra : Karina fra Slagelse

Dato : 03-10-04 13:16

Vil bare sige tak til alle for et godt show igår i Nyborg. Og et stort
tillykke til alle.

Alle mine gene hunde jeg havde med blev placeret og de hvalpe jeg har avlet
som jeg med blev også placeret rigtig godt, så jeg er bare helt vildt stolt.

Jeg har opdateret min hjemmeside med billeder herfra, hvis nogen skulle have
lyst til at se. Adressen er www.kettners-bulldog.dk

Hilsen

Karina

Fra : Rinski

Dato : 03-10-04 16:19

Ja, tak for et rigtig godt show... min egen hund blev også godt placeret...
en 1 plads! det er jo dejligt!

Tillykke til alle...

Håber vi ses til næste år i Greve.

Hvis der er nogen der skulle ha lyst til at se Lewis og hans flotte
resultater så er hjemmesiden:
www.amerikansk-bulldog.dk

Hilsen

Karina

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 04-10-04 08:22

"Rinski" <karina@vilikkeoplyse.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, tak for et rigtig godt show... min egen hund blev også godt
placeret...
> en 1 plads! det er jo dejligt!

Tillykke til jer begge...

Men Karina... Er det ren 1. præmie eller 1. præmie 1. vinder???

--
MvH.
Rinnie Ilsøe

Fra : Rinski

Dato : 04-10-04 11:24

Det er at show kun for amerikanske bulldogs så
det er en ren 1. plads ABTDK bruger ikke det med 1.2.3. vinder, for der er
kun 1 der kan blive nr. 1... i hver aldersgruppe!

Hilsen
Karina

Fra : Mus

Dato : 05-10-04 15:28

Karina fra Slagelse <vilikkeoplyse@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:%2S7d.1152$Sg1.483@news.get2net.dk...
> [...]
stolt.

> Jeg har opdateret min hjemmeside med billeder herfra, hvis nogen skulle

Det er altså nogle alletiders billeder på din side - især " ren sofahygge"
under galleri
går rent ind her hos mig.

LN