dk. bedste hunde side. hjemmside. www.brow~
Fra : NEWS

Dato : 29-09-04 12:45

Fra : alfaekko

Dato : 29-09-04 18:32

"NEWS" <nerd@bor.nl> skrev i en meddelelse
> tjek . www.brownhunt.dk

Spam spam spam

Anders

Fra : Rinnie Ilsøe

Dato : 29-09-04 19:10

"alfaekko" <alfaekko@minusspam.dk> skrev i en meddelelse
news:415af18a$0$261$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Spam spam spam

Hvad med at vejlede på en pæn måde? Der findes faktisk folk der ikke ved
hvordan man bruger usenet og hvad der er velset og hvad der ikke er velset!
Eksempelvist bryder du netiketten ved at skrive som du gjorde, for der står
netop at man skal vejlede på en pæn måde!

Anyway... Som du nok har set, Pernille, så er det ikke velset at reklamere
på usenet. Du må linke til din hjemmeside i din signatur, men ikke bare
poste et indlæg hvor du skriver adressen og så er det det. Du kan læse meget
mere om hvad man bør og ikke bør på http://www.usenet.dk

--
MvH.
Rinnie Ilsøe

Fra : Broegger

Dato : 30-09-04 22:17

"NEWS" <nerd@bor.nl> skrev news:415aa030$0$311
$edfadb0f@dread16.news.tele.dk:

> tjek . www.brownhunt.dk

Flot hjemmeside, men hvad er det du vil have os til at tjekke? Hvis det er
layout osv kan jeg anbefale dk.edb.internet.webdesign.ris+ros ... for her
er vi ikke så seje til den side...

Hvis det er din race... Så vil jeg foretrække en Toller

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerklanen.dk