kampfisk !!!!
Fra : Casper

Dato : 30-10-04 17:35

Kan man godt have flere kampfisk hunner sammen, uden de slås, og hvor mange
( i et 60 liter´s).... og hvis de ik slås, kan man så godt have en enkel han
sammen med dem ?????

Hilsen Casper

Fra : Jørgen

Dato : 30-10-04 17:46

"Casper" <casperrasmussen11@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Kan man godt have flere kampfisk hunner sammen, uden de slås,
Ja det er kun hannerne, der slås.

og hvor mange
Lige så mange som du synes uden at ødelægge dem. Afhænger lidt af om du er
ryger eller ikke ryger, da de bruger ilten fra luften.

> ( i et 60 liter´s).... og hvis de ik slås, kan man så godt have en enkel
> han sammen med dem ?????
Det må komme an på en prøve om de kan nøjes med en han - det kan være den
dør af stress.

> Hilsen Casper

Hilsen
Jørgen

Fra : HKN

Dato : 07-11-04 22:53

"Casper" <casperrasmussen11@hotmail.com> wrote in message
> [...]
mange
> ( i et 60 liter´s).... og hvis de ik slås, kan man så godt have en enkel

Har fået at vide at der altid skal være mindst 2 hunner til 1 han - ellers
bliver han for dominerende......men det er kun noget jeg har fået at
vide.........i en akvariehandel......

(så tror jeg det er ligemeget om du ryger eller ej!)

Mvh
Henrik