Planter 2.....
Fra : Claus Rasmussen

Dato : 30-10-04 16:31

Stadigt nybegynder

HVIS "spanden" skal af - skal det der "jordmateriale" også af, så det kun er
de nøgne rødder tilbage??

Vedr. plettet grøn kuglefisk....spiser den KUN snegle eller ?

Casper

Fra : thomas schreiber \(8~

Dato : 30-10-04 16:38

"Claus Rasmussen" <claras@post10.tele.dk> wrote in message
> Stadigt nybegynder
>
> HVIS "spanden" skal af - skal det der "jordmateriale" også af, så det kun
> er
> de nøgne rødder tilbage??

Ja! Tror du at planterne står med glasuld mellem rødderne ude i naturen?

> Vedr. plettet grøn kuglefisk....spiser den KUN snegle eller ?>

Nu er langt de fleste kuglefisk grøne og har pletter. Har du et latin navn?
Og nej. De æder alt hvad de kan komme i nærheden af, hvis de er sultne. Det
gælder også andre fisks finner! De fleste typer kuglefisk er brakvandsfisk
som voksne, og kræver derfor salt i vandet, hvis man vil give dem optimale
forhold. Det er kun mig bekendt, de små dværgarter der ikke trækker ud i det
brakke vand.

--
På forhånd tak
Thomas Schreiber