Hvorfor holder nogle rejer i akvarium ?
Fra : H.S.

Dato : 26-10-04 10:13

Hurtigst sp. se sub

Henrik
Aloe Vera og produkter til personlig pleje:
http://www.hstrading.dk/

Fra : Mikkel Stepién Munk

Dato : 26-10-04 10:17

Så vidt jeg ved, æder nogle former for rejer alger i akvariet -
hovedårsagen, vil jeg tro...

Mikkel Munk

Fra : H.S.

Dato : 26-10-04 10:55

"Mikkel Stepién Munk" <nobody@nowhere.com> skrev i en meddelelse
> Så vidt jeg ved, æder nogle former for rejer alger i akvariet -
> hovedårsagen, vil jeg tro...

ohhhh

Fra : T.F. Pedersen

Dato : 30-10-04 21:14

"H.S." <Henrik@hstradingNOSPAM.dk> wrote in message news:<417e1ea2$0$18216$14726298@news.sunsite.dk>...
> ohhhh

Og du vil gentage dit Ohhhh når du ser en svømme forbi, for derefter
at lande på bunden og begynde at pløge den igennem efter mad rester.
Herligt dyt, og spændende at se på. Pas dog på hvor små du køber dem,
jeg havde en flok scalare der syntes det var herligt med den omgang
levende "myggelarver" jeg hældte ned til dem. Akja, men jeg har dog
ALDRIG set en flok scalare bevæge sig så hurtigt gør

Fra : H.S.

Dato : 01-11-04 14:42

"T.F. Pedersen" <usenet@frylund.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> levende "myggelarver" jeg hældte ned til dem. Akja, men jeg har dog
> ALDRIG set en flok scalare bevæge sig så hurtigt gør

Dvs rejer renser ned i gruset, og ikke kun ovenpå ligesom mallerne ?

Fra : T.F. Jakobsen

Dato : 05-11-04 22:04

"H.S." <Henrik@hstradingNOSPAM.dk> wrote in message news:<41863cb8$0$33733$14726298@news.sunsite.dk>
> Dvs rejer renser ned i gruset, og ikke kun ovenpå ligesom mallerne ?

Nu bruger jeg sand i mit akvarie, så det skal jeg ikke kunne sige.

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 26-10-04 12:06

H.S. wrote:
> Hurtigst sp. se sub

Hvorfor holder nogle fisk i deres akvarier?

--
Steen Suder

Fra : Per W.

Dato : 06-11-04 08:30

"Steen Suder, privat" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev i melding

> Hvorfor holder nogle fisk i deres akvarier?

For å ha som levende mat til skillpadder bla.

/Per W.